Si Piju, si. He llegit l'article al Regió 7, i m'arrencava les pestanyes davant tanta falsedat, hipocresia i ganes de tocar els collons, parlant clar i català .
Sempre els escaladors estem al punt de mira de tothom, ara som els únics que perjudiquem el medi de la muntanya. Que facin el cremallera, no passa res, per que dóna cales i gent al monestir. Que amplien el parking del monestir, tampoc passa res, per que dóna cales i gent al monestir. Que fa falta això, doncs cap problema, segur que serà un bé a la comunitat. Que hi ha una fuga de gasolil en una paret, no passa res, tranquils ja ho arreclarem. Ara, que un escalador, vagi a una zona d'escalada, collooooooons... que espanta les cabres, que un escalador vol pujar una paret durant el mes de Gener, collooooons... que espanta l'ocell de torn que encara ningú a vist mai. Que un escalador passa per un camà per arribar a l'agulla tal, colloooooons... que es marca massa el camÃ.
Cagum l'ou!!!!! Que passa aquÃ!!!! Com que no aportem diners amb la nostra manera de fer, ja no servim per res, ja no tenim dret a disfrutar de la natura, quan moltes vegades som els qui més mirem per ella. N'estic fins les tetes que ens vulguin controlar la nostra activitat, que ens hi vulguin posar normes i que a sobre aquests siguin persones que no entenen que és això de l'escalada i, que gairebé sempre mirin la pela i els interesos.
Per que carai un Monjo m'ha de dir si faig mal o no a la muntanya, quan en el seu tros només hi ha que asfalt, gent, cotxes, soroll i merda per tot arreu. Que els regulin l'accés a ells, segur que no hi ha cabres en el seu tros, ni ocells, ni algunes plantes, ni tranquilitat, ni natura al cap hi ha la fi. Clar com que ells ja han destrosat la seva part ara intenten conservar la resta. Segur que alguna en porten de cap, segur.