>et refereixes a un sector q hi ha direccio la llosa a mà esquerra, despres d'una pista amb >una forta pujada?
>si es això, desconec la part superior, (la q surt ressenyades al llibre). Pel k tinc entés >son una desena de vies cuurtes, d'entre IV i 6a/b, euipades pel cots amb bolts fa uns anys, >crec q bastant cutrillo.
SÃ, aquestes. No estan gens malament. Rotllo tsunami alt amb xapes (uns 10 metres). Roca excel.lent. Alguna reunió malament posada (ja en pla) pero bé. Els graus, molt desfassats
>a la part inferior, q surt com a project al llibre, hi an unes 4 o 5 vies equipades, de >6a i 6b, noves i amb roca perfecte, molt més recomanables que les de sobre. També hi han >algunes lines bones pero desequipades, q es poden fer amb tascons i friens, i muntan R >als arbres de sobre.
>potser trobeu alguna via amb els bolts dels principi molt junts, pero perdoneu les >molesties ja q estan equipades perr nens.
I com s'arriba a la part inferior? A la guia no diu res. Jo no vaig veure on podÃa ser...
K.
[
skalada.WORDPRESS.com]