El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Reequipaments a Montrebei

Enviado por ferrans 
Reequipaments a Montrebei
07-November-2006 10:51
Nanus!!!!

Aquí hi ha alguna cosa de base que está fallant. Ja fa dies que em llegeixo amb curiositat els forums que respecten a aquest tema de MOntrebei. A vegades, tinc la sensació que la gent té més ganes de discutir que de pensar...

AMAGUEU ELS MARTELLS i feu-los servir per fer coses útils. Sembla ser, si no canvia res, que tornarem a tenir un govern dirigit per un tripartit. Ni més ni menys que el mateix govern que estava impulsant la creació d'una presa al congost de Montrebei ( responsabilitat centrada sobretot en la figura del senyor Nadal (polític brut ja d'altres marrons d'alt impacte ambiental (llegeixi's túnel de Bracons?)). Si hi ha presa, s'haurá acabat encara més l'encant de MOntrebei, llavors Sí que s'haurá acabat. La presa, es vol construir per poder dinamitzar el turisme al tram entre el congost i POnt de muntanya amb activitats acuátiques, apartaments vora el pantá... Montrebei rep cada any milers de visitants i el senyor Nadal se n'ha adonat que no pot ser que tornin a casa seva sense haver-los esgarrepat un duro de les seves butxaques. Volen promoure el turisme. I us dic que als ajuntaments afectats estarán contents. L'excusa per tot aixó és la producció electríca que genera la presa.

Paro perqué em fan ràbia les actituds panfletistes i jo no em considero així, pero de debó, mentre discutiu sobre les roles de la latin, y els claus de la Tempesta, hi ha coses que realment ens afecten a tots.

Sóc un habitual dels fórums peró aquest cop, aquesta discusió em sembla lluny del que realment és important pel futur del Congost. Veig més mala llet en algunes accions que voluntat de fer les coses ben fetes.

Desterreu els martells peró per a usos més racionals.Per favor.Perqué el dia de la creació de la comisió de la plataforma en defensa del congost gairebé no hi havia la representació dels escaladors i els pocs que erem només estàvem a la expectativa?
Us ho dic, mentre s'estava discutint sobre la plataforma estava pensant en aquells passos de boulder tan macos, o en els pits de la xicota que tenia al davant. Tant és el que sigui, peró la comunitat d'escaladors sovint vivim en una ilusió fictícia que fa que no parlem del que realment hem de parlar.

ESTEU TOTS AVISATS. L'ANARQUIA POLÍTICA ES MACA FINS QUE ENS TOCA ELS COLLONS A TOTS!!! Quants de vosaltres vau anar a escalar el dia de les eleccions enlloc de votar? POtser aquell dia, mentre estaven passant coses realment importants pel futur del congost, estaveu muntant, desmuntant, enmerdant les vietes.

DESENTERREM ELS MARTELLS PER LLANÇAR-LOS AL CAP DELS RESPONSABLES DE LA CONSTRUCCIÓ PRESA (en sentit figuratiu, és clar). AVIAM SI AIXÍ REACCIONEN!!!!

Gat
Re: Reequipaments a Montrebei
07-November-2006 12:09
Samarkanda, ja tens raó que es pot asegurar amb friends i tascons...però m'ha semblat una "planfetada". En fi hi ha gent per tot.
Salut i a trepar
Re: Reequipaments a Montrebei
07-November-2006 14:12
Nois, no sé perquè hi doneu tantes voltes, ja ho diu la cançó: Si naciste pa martillo, del cielo te caen los parabolts...

Els neandertals del martell mai entendran absolutament res i potser haurem d'acabar demanant als agents rurals que ens controlin, que nosaltres sols no en sabem.

O és que us penseu que amb el futur Parc Natural la penya podrà seguir fent el que l'hi surt dels collons ?
Reequipaments a Montrebei
07-November-2006 15:04
Ei que jo en cap moment m'he pronunciat ni a favor ni en contra del fantasma del martillo... Penso que es un tema massa serio perqué jo en pugui parlar lliurement sense tenir en comte totes les parts, haver fet les dues vies, haver reequipat, coneixer la opinió de la comunitat d'escaladors, etc... I a més, sóc de la opinió que quan hi ha un problema, el fàcil és criticar peró lo difícil es aportar. I com que no puc aportar res en concret sense tenir en comte lo anterior, mejor callar.

Simplement dic que en aquesta comunitat que som els escaladors hi ha massa anarquia . I si ens en descuidem, els polítics acabaran amb nosaltres. Per això proposo un canvi de discussió. I crec que fer aquesta acció el mateix dia de les eleccions,suposa una irresponsabilitat de cara a lo més serio del problema.
Re: Reequipaments a Montrebei
07-November-2006 16:09
Potser havia votat per correu, és un métode que fem servir molta gent que els dies de festa no volem estar pendents de d'arribar a temps al col·legi electoral el dia d'unes comtesses, tant municipals com presidencials (ni x referendums , està clar).
Re:
07-November-2006 18:49

I a qui votem, Jordi?. Parlas de la anarquia, (diguem si per a tu es el mateix que anarquisme, moviment llibertari) en termes negatius, com si ser anarquista volgues dir: fomentar el caos i el desordre?. Passar de tot?.potser massa utopics?.Doncs mira tú, potser la utopia mes gran en aquest mon, es que votis algún polític i despres sigui honrat. Tú no saps la de comissions ilegals que es cobren i es pagan només en els ajuntaments. Si vols que fem alguna cosa per que no hi posin la presa, primer informa de les accións que ja s'estan fen, i despres quan les coneixi m'apuntaré a les que no siguin exclusivament polítiques,ACCIO DIRECTA es la u´nica sol.lucio.
Re: Reequipaments a Montrebei
07-November-2006 19:48
Ei Guilla,

Molt guapo el tema de penjar les fotos...!!!!

Realment em recorda bastant a la tècnica darrerament usada a IRAK...rotllo DEGOLLAR AL PERSONAL, FILMAR-HO i penjar.ho a INTERNET...També guapíssim el tema de NO FIRMAR AMB EL VOSTRE NOM i el tema de que no se us vegi el CARETO ( li dona una aparença ALQUEDA encara millor..)

Genial...la propera vegada molaria també veure un vídeo de com a algun dels reequipadors els hi foteu una pedrada desde dalt ( o una pallissa al carrer, rotllo insti..)...generalment això crea un impacte mediàtic més fort i l'advertiment es veu més en serio,no?

I despres dieun que la tele no influeix..joer...

Crec DONCS que es podrà comptar amb vosaltres a l'hora de volar la presa de Montrebei no? FANTASTIC...

Davant d'això crec que les discussions sobre democracia no cal ni encetar.les..
Re: Reequipaments a Montrebei
08-November-2006 00:27
Pensar millor per entendre més,
Entendre més per actuar millor,
Entendre el món que ens envolta,
Pensar amb rigor i sentit crític,
Pensar amb més claretat,
Pensar per si mateix però amb altres,

Pensar, pensar ... llavors actuar !
Re: Reequipaments a Montrebei
08-November-2006 20:16
Ostres...

D'ón heu tret l'alcorà aquest???

Es magnifica la versemblança!!!!

Verdaderament PERÒ, si quelcom manca en tot això és TRANSPARÊNCIA ( mot bastant diferent de CLAREDAT)

Realment pensar és molt facil, fins i tot prendre decisions...però el dificil és prendre la decisió CORRECTA, i finalment a sobre ser coherent a ultrança amb la mateixa...eL MÉS FACIL ÉS TIRAR LA PEDRA I AMAGAR LA MÀ, el més dificil defensar amb coherència i RIGOR una postura...

COM QUE QUALSEVOL D'AQUEsTS CONCEPTES CREC QUE QUEDA CLAR QUE NO ÉS PRESENT AL VOSTRE PENSAMENT EL QUE SI que QUEDA CLAR ÉS QUE PODEM DONAR LA BENVINGUDA A LA FACETA MÉs LLASTIMOSAMENT INTEGRISTA DE L'ESCALADA...


¿QUÈ ÉS ABANS ...L'OU O LA GALLINA?

ARA NOMÉS FALTEN ELS AMERICANS IMPARTINT LA SEVA JUSTICIA...

Realment ja no sé si n'hi ha per plorar o per riure...

NOTA: QUE CONSTI i QUE QUEDI CLAR QUE NO ESTIC A FAVOR DELS REEQUIPAMENTS EN CLÀSSICA...però em fa molta més por un feixista que un parabolt...
Re: Reequipaments a Montrebei
08-November-2006 22:29
Compañero GUILLA no se si tu nombre se refiere a ese animal del que se dice "anar mes brut que una GUILLA" o que estas GUILLAT o que te las piras "GUILLES".
Decir yo he hecho esto en el anonimato es de taliban.
El martillo de la srta.pepis lo compraste para la ocasión o lo tubiste que pedir a alguien.
Sinceramente la foto puede ser de cualquier sitio y si tiras un poco de material por el suelo y haces una foto, parece que se una reunion. Hostia tio.
Escala y deja escalar "que quien con hierro mata con hierro muere"
Lo sentimos, no puede responder a este tema. Ha sido cerrado.