El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Descenç Maladeta

Posted by guillem aka maluta 
Descenç Maladeta
October 16, 2004 05:49PM
Mirant la guia practica de la Maladeta he flipat en veure que el descenç que jo vaig fer aquest estiu(explicat per l'ori) no surt, no he fet els altres, però pel que he llegit, s'emporta la palma i de molt en senzillesa i rapidesa.
En arribar a la gargola i despés d'haver fet les risas de rigor, anar pel caos de blocs amb tendència a la dreta i amunt fins a l'aresta-algun pas aillat de III grau, per asegurar-vos que aneu per bon cami podeu buscar un friend de l'any de la kika amb un bagueto podrit que no hi ha manera de treure (jo m'hi vaig passar uns 10 minuts i encara és allà dalt). Un cop a l'aresta l'anem seguint per l'altre vessant (veurem la glacera de l'Aneto i tal) cap a l'esquerra-suposo que Z que nostres vam fer es deu poder evitar, però aleshores ja es veia algun altre pas que era més que una grimpadeta.
La questió, quan ens trobem a l'altra banda de l'aresta ja anem caminant i fent algun que altre salt entre els blocs i potser posem les mans en algun punt-no arriba al I grau-super evident, seguim aixi fins una gran bretxa que indica el començament d'una canal pedregosa i força dreta (ojo no reventar-li la pinyata al colega) la seguim i en arribar a baix tombem a ma esquerra i estem a peu de via-més que evident, només ens falta baixar fins el llac i fer la birra de la victoria. -des de la gargola al llac si no ens liem 1 hora i mitja.

Vagi bé
ORIOLFRIKIMALADETIC
Re: Descenç Maladeta
October 28, 2004 03:26PM
eI GUILLEM...


pOS CLAR QUE SI HOME...

l'ANY QUE VÉ E FER LA COMANCHE...QUES MOL GUAPA I BONA TIO!!!
Guillem
Re: Descenç Maladeta
October 28, 2004 06:53PM
El grau no dona tant de si company, pero alguna altra de per alli si ke molaria. vinga salut
Maluta
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login