FELICITATS...el futur ja esta aquiiiiiiiiii!!!!
ROGER, tralla al VIATGE SENTIMENTAL...
FA anys vaig estar tocant una INTEGRAL en lliure:
LL1 ANGLADA: 7c o 7c+ fet al rotpunkt.BONISSIM
LL1 VIATGE SENTIMENTAL: 7c o 7b+...no encadenat, fet en lliure. BONISSIM, des del mig del llarg a la R és un dels llargs més sublims de l'aeri PACA...quin tros de bavaresa...
LL2 VIATGE SENTIMENTAL: Fet a trossos en toprope. Manca alliberar realment l'inici fins una mica sota on hi havia la llastra. De sota la llastra en amunt 6b...ara sense la llastra ni idea...i l'inici duret....pero amb bona roca!
LL3 VIATGE SENTIMENTAL: 6c ,encadenat, a vista i molt a muerte, amb reposos i després en toprop.
LL4 VIATGE SENTIMENTAL: 7a?, fet en toprope, de primer costa molt de assegurar bé, però és una rampa-vertical...
MACHIN-DIRECTA: 8a, esportiu...acabant a la reunÃó de la directa
DIRECTA ( primer dels llargs de 7b) i sortint a la ANGLADA ll7(pas 6a): 7a+-b. Catxo i pas de flanqueig
ANGLADA ( ll8): 6b+. bonissim. roca brutal excepre pas final
ANGLADA (LL9) : 6a+. fissura, sense complicacions
ANGLADA (LL10 i sortint cap al cim directe per una buriada sana): 7a+, pas final molt a bloc.
Els primers llargs del viatge sortirien tralleros...els de dal no els vaig tocar per yuyu i perquè hi ha trams molt més llargs DURISSIMS i amb poques possibilitats d'assegurar be i sense expansions...
A MUERTE BOOOOOOOOOOOOOW...estic segur que hi ha una lÃnia e lliure, classica, pel mig de l'aeri...i "empalmant" o fent integrals, fijho que surt...eh BULLAROLEITOR? Saluuuuut!!!