Hola Willow,
Gràcies per la teva informació. Ahir dissabte, amb el meu company Miquel vem fer la via.
Sabem per propia experiència, (no fa gaire vem restaurar i neteijar dues vies també a Montserrat), la feinada d’aquesta activitat. Per tant felicitats i gràcies pel vostre treball !!. La veritat es que s’agraeixen els parabolts que heu posat.
Malgrat que vem matinar força vem trobar dues cordades davant nostre. Gent una mica més joves que nosaltres però que ja depassaben els 50 tacos. Com pots comprendre, el nostre nivell no es de 6B o 6C, per tant el 3er i 4rt llarg els vem fer potinejant els burins antics, mitg amb pedals i mitg en A0.
Tant en Miquel com jo haviem fet la Sanchez-Reina fa uns quinze o vint anys, però mai ens haviem enfilat a la Paul-Gustavo.
Els dos primers llargs ens han agradat força, els dos darrers no gaire. De fet, per a nosaltres han estat una pedalada sense gaire interés. Suposo que tenint capacitat per a fer-los en lliure, la via ha de ser molt mes maca.. El que tampoc ens va agradar gaire van ser ni la “passejada” per l’aresta del ganivet fins el rapel (el funambulisme no es el nostre fort), ni la baixada fins a la canal dels avellaners (porto les boles ben esgarrapades pels esbarzers). Si se’m acut tornar-hi, tinc ben clar que rapelaré la via. Es molt mes ràpid. Salut.
Joan