El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Eiger

Posted by Evita 
Evita
Eiger
January 15, 2004 11:19PM
Estoy interesada en la arista Mittellegi del Eiger y no se si alguien me podria dar referencias o opinion personal,creo que siempre es bueno saber más que las explicaciones técnicas de los libros.
Jordi Alpino
Re: Eiger
January 15, 2004 11:19PM
Hola altre cop!
Vaig estar la setmana pasada escalant per suïssa i vam anar a treure el cap a la Nordwand de l'eiger. Está molt i molt seca i només s'aprecien una miqueta els neveros.
Pel que fa a l'aresta m'han comentat que es similar a la Hornli.
Aftersun
Re: Eiger
January 15, 2004 11:20PM
Hola Jordi, et volia preguntar si vas veure gaires cordades a la Nord clàssica, vull dir si ja està abarrotada o encara es pot fer sense gaires aglomeracions. Pel que dius, estava en condicions, oi?
Evita
Re: Eiger
January 15, 2004 11:20PM
Olé, això m´anima i espero poder anar-hi en d´aqui dues setmanetes suposant que hi haurà menys gent que a l´agost i al menys trobi lloc al refu, clar que el que més espero es que no em tirin res al cap desde dalt :-/
Re: Eiger
January 15, 2004 11:21PM
Ei missatge per l´Alpino i l´Evita: jo vaig a Suïssa dues setmanes a partir del dia 12 de juliol. Que recomanes fer per allí? Jo hi vaig per intentar el Monch per l´Aresta Sudest, el Jungfrau per la normal, la Dent d´Herens (normal) i Dent Blanche (sudoest), de totes formes molaria saber si es pot fer més coses per si la meteo falla. A més no hi he estat mai per allà. L´Eiger tb es fa per l´aresta sud veritat?(sortint desdel refugi del Monch).
Evita: potser ens veiem per allí, no?

Ja direu quelcom

merci
Jordi Alpino
Re: Eiger
January 15, 2004 11:21PM
Si estas pel Valais no deixis de fer el Lenzspitze que es una pala molt guapa a 4000 metres i si et va algo més tranqui i de pateo el Dom dels Mishabels per l'aresta de Festi (és el 4000 més alt dels suïssos). Pel que fa a l'Oberland ja has dit lo ideal. En cas de mal temps etrecomano anar a escalar al Grimsel (recomenables la Motorhead i el Mittagflush). En el cas del Valais, si tens mal temps també es recomenable el miroir de l'Argentine.
Tot això ho tens ressenyat a les guies del LLuc
Evita
Re: Eiger
January 15, 2004 11:21PM
Buenas!
Nosaltres en teoria tenim pensat fer l´aresta Mittellegi el 23 de juliol i dormir el 22 al refu Mittellegi que em sembla que no es el mateix del Monch pero qui sap, potser coincidim en el cim i espero que el temps ens deixi..
Molta sort!!
MOSSER
Re: Eiger
January 15, 2004 11:22PM
PARA JORDI ALPINO.
TENGO UN PAR DE DUDAS, Y COMO VEO QUE CONTROLAS BASTANTE EL TEMA DE ALPES, ¿QUE ME PUEDES CONTAR DE LA ARISTA DE LOS LYSKAMM Y LA TRAVESIA ARISTA DEL LEON - ARISTA HÖRNLLI AL CERVINO?
MUCHAS GRACIAS.
POR OTRA PARTE, NO ENTIENDO MUY BIEN EL CATALAN, PERO SI NO ME EQUIVOCO ¿NO ES EL 4000 MAS ALTO DE SUIZA LA DUFOURSPITZE DEL MONTE ROSA (4634 m)?
UN SALUDO PARA TODOS Y QUE EL TIEMPO NOS ACOMPAÑE..
Jordi Alpino
Re: Eiger
January 15, 2004 11:23PM
La verdad es que no las he echo pero colegas me dicen que son muy bonitas. Pr lo de la cima mas alta suiza me refería enteramente suiza y para ellos es así y cada año hay peregrinaje como aquí el Aneto, la Pica d'estats,...
Re: Eiger
February 03, 2005 09:49PM
hola, el proximo verano,entre junio y comienzos de septiembre,tengo el proyecto de escalar la norte del eiger por su ruta clasica.
si alguien tiene interes en hacer esta ruta podemos hablar,pues de momento no tengo compañero de cordada.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login