El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

via dels francesos (sense nom?) + sortida Fliposis

Posted by nil 
nil
via dels francesos (sense nom?) + sortida Fliposis
February 13, 2017 09:36AM
L'altre dia vam fer la via sense nom al prat de Montrebei, va just a la dreta de la fliposis i a l'esquerra de la pa amb formatge. Comentar que es una via boníssima i que la R2 es incomodissima i el pitonet que hi ha no pot xaparse. Millor pujar 3m més fins al sostre i Montar allà al gust. (Hem deixat un pont de roca posat).
Vam entrar pel 6a de la pa amb formatge i vam sortir per l'últim llarg de la fliposis per fotreli una mica d'ambientillu.
Notes:
-lultim llarg de la fliposis es un pilar de roca boníssima, Montrebeianu i brutal. No sé si s'havia fet en rompunk pro ronda el 6c+. Força xapes, rollo friki siuraneru
- el segon llarg de la via dels francesos marca 7a+ però cal tibarli; crec k es mes dur.

PD: a la nostra dreta teníem en Charli i en Bernat a la pa amb formatge, escalant amb un parell de pebrots
Apa! Salut i sort, penya!
Re: via dels francesos (sense nom?) + sortida Fliposis
March 04, 2017 08:14PM
Nil, machine! com li tibes. Vosaltres que esteu forts a veure si feu la Josep Rigol en lliure que sembla molt guapa. Li vaig dir a l'Albert Salvadó si es podia fer i em va contestar que si ho aconseguia em convidava a una birra... o era un sopar? :-D

Ferran
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login