Ostres Willow! com l'heu liat! heu saturat tot l'internet mundial. Ja no puc mirar el meu correu, jejejel!!!
Felicitats per la via. Un dels somnis que sempre havia tingut al cap però que va quedar oblidat amb el temps. Amb el Pau vam veure que tenia molt color en lliure per això vaig fer la ressenya estil tarragó, amb els graus plens d'interrogants. Ens va sorpendre, perque no ens pensà vem que tindria tant color. Al final la vam fer bastant en lliure però penjant-nos per treure pitons i per si a algú li servia li vam possar aquests graus orientatius. Veig que al final tampoc vam anar massa errats. Grà cies per rescatar-la de l'oblit, me l'apunto a l'agenda que la via val mol la pena. La travessa del llarg 15, 6a+... Amb això ja sé com les gasteu els Santbeneteros.
Quan tignui temps faré un tutorial per optimitzar ressenyes. De moment si voleu enviu-me l'original i l'arreglo. Per la meva part he pogut arreglar una mica la ressenya que vau penjar i a simple vista queda una mica millor. Aquà va...
E1U03/04/2009 09:36 x foroman