El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
manaslu
Valoració de dificultat a Calders
09-December-2005 12:38
El motiu del post és demanar-vos la opinió sobre la dificultat d´unes vies que trobem a Calders (Manresa).

Les vies en concret són les de les rodalies de les "Aromes de Calders", 7c+.
Creieu que són més fàcils, difícils,...¿?

començant per l´esquerra de tot (sense canviar de paret):
V ?
6b+ ?
7a o 7a+ ?
7b+ ?
7c+ Aromes de Calders
7a+ Bestia Parda
6c dur... ?
6a Primera Linea

canvi de paret

6a+ ? ruta nova... Entrerocs
6a+ ? ruta nova... Enderrocs
6c o 6c+ ruta nova ...?

"canvi de paret"

7b o 7b+ ruta nova... ?
6b+ ?
...

Que en penseu de la dificultat d´aquestes rutes?

Salut i bones tibades!
TR
Re: Valoració de dificultat a Calders
09-December-2005 13:15
Hola Manaslu.

Estàs proposant el grau que JA HI HA, amb variacions de un PLUS més o no.

Jo crec que ALLÀ ON VAGIS FES EL QUE VEGIS...

A Calders el grau és durillo pels que no som locals, però l'estil d'escalada i la roca hi posen el seu granet de sorra per fer un rotllo POWER que una vegada pillat fan que aquests "plusos" no et siguin tant importants...

Salut i a gaudir!
TR, quan dius que el grau es el que JA HI HA, em podríes dir a on HI ES? Es a dir, hi han les ressenyes en algún bar o en algún lloc?

Avui he passat i la veritat es que els desploms impressionen

Records
bou
Re: Valoració de dificultat a Calders
06-March-2006 20:15

Ei K., si preguntes per allà sempre hi ha algun local que es coneix les vies i te les cantarà, no hi ha massa problema de ressenyes..

Això si, per a escalar a Calders sempre has d'haver esmorzat bé, pq sense piles poques vies faràs.

Salut!!
Vaig passar per allà l'altre dia i vaig flipar! Quins desploms. No es pas el meu estil d'escalada, crec que no em menjaré res, pero s'ha d'intentar millorar, oi?

Records i gràcies

------
Òskar
[skalada.blogspot.com]
Eloi.
Re: Valoració de dificultat a Calders
12-May-2006 12:30
A Calders es cert que si vas pensant que tu menjaràs tot malament, això si no ets un lolo.
jo soc un local i pensu que els graus estan bé. Això si, t'has d'ecostumar el tipo d'escalada.

El millor és no pensar amb el grau i disfrutar de les vies, que la gran majoria són de 5 estrelles.
Gràcies a tots els equipadors. Salut i força!
A Calders es cert que si vas pensant que tu menjaràs tot malament, això si no ets un lolo.
jo soc un local i pensu que els graus estan bé. Això si, t'has d'ecostumar el tipo d'escalada.

El millor és no pensar amb el grau i disfrutar de les vies, que la gran majoria són de 5 estrelles.
Gràcies a tots els equipadors. Salut i força!
willow
Re: Valoració de dificultat a Calders
12-May-2006 13:25
les ressenyes estan a Can Romu, "el plafó del bages!". C/ cintaires cantonada amb no se quin, aprop de la plaça Mallorca (Manresa).

i lo dels graus... mentre siguin coherents en tot el sector, bé.

I com diu l'Eloi, moltíssimes gràcies als equipadors per la bona feina, la dedicació i la il·lusió!

Salut, respecte i autodeterminació!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar