El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

JIM BEAM a Paret d Arago

Enviado por Matojero 
Re: JIM BEAM a Paret d Arago
08-May-2008 17:04
Tal i com ho descrius crec que anaveu correctes, L'artifo no és el tram més llarg de la tirada i que srecordi no anava de "exànding" sinó de puntes i claus petits, potser algun plom i gantxeig. A2+ rotllo PICAZO dels bons temps ( ara es graduaria molt pitjor t'ho asseguro...

UN cop en la darerra peça hi ha una "aperteada" molt seriosa, millor que baixessiu, perquè aquest tram és "mixte" però al final acabes escalant en lliure i col.locant porqueries...

Nosaltres ens vam rajar a la R6...

El tema de "espitar", no sé...ho he vist en diversos llocs...des de gantxos picats a casquillos "misteriosos", la raó per la que dúieu espitador em sembla correcta..el fet d'usar-lo és molt personal, el que diui en Ferran és cert, si el duus l'acabes usant...

Salut i compte
Re: JIM BEAM a Paret d Arago
08-May-2008 21:39
Ei, potser quan torni l´Albert Salvadó del Pakistan, em mata per no estar-me callat... però em consta que ell i el Tato estan obrint via prop de la Jim Beam. El Tato em va comentar que una R va a prop d´una via del costat, però no sé si és la Beam (crec que sí) o Existancialisme o una d´aquestes. Potser el que vau trobar era de la via que estan obrint. Haureu d´esperar que tornin del Paki i us ho aclareixin...
Re: JIM BEAM a Paret d Arago
08-May-2008 21:40
Albert, això és un SUSPENSO directe. Les ressenyes no només són un dibuix ben fet. Hi ha vies amb lletra petita que no és veu i, només t'he n'adones quan hi estas enmerdat fins al coll. Crec que em de començar apendre a mirar les ressenyes amb uns altres ulls.

Foc a l'obaga.
Re: JIM BEAM a Paret d Arago
09-May-2008 10:44
Matojero, matojero..

Si has d'anar a fer la Jim Beam amb espitador és que no hi has d'anar. ¿Per què us compliqueu la vida amb vies que estan per sobre del vostre nivell? és una pregunta que em faig i no trobo resposta. Jo quan no tinc nivell, doncs m'ho miro amb admiració, enveja sana.. el que vulguis, tio, però NO penso: òstia, hi puc anar amb l'espitador i així si la cosa es complica... Així no s'escala per la vida.
Respecte de la R4 i aquest espit que heu afegit, estic segur qe es podia reforçar amb altres peces.
Estic d'acord amb els companys. Suposo que us falta experiència. Amb una mica més de trote segurament no us haguéssiu liat, o ni tan sols haguéssiu anat a la Jim, o potser haguéssiu baixat igualment, però sense tirar d'espitador, d'un manra més elegant.

De tota manera no sou els primers. Ja fa molts anys que escaladors es pengen l'espitador del baudrier. Comprendràs, però, les crítiques. Ara bé, "chapeau" per explicar-nos-ho (tot i que pilla nota i deixa l'espitador a casa la próxima vegada).

salut
Re: JIM BEAM a Paret d Arago
09-May-2008 11:47
Hola, crec que ha quedat suficienmtent clara la impressió personal (i a grans traces bastant generalitzada) que es té sobre el tema de portar espitador a una via ja oberta i les conseqüències que això pot comportar si el tema es complica i tenim el canell ràpid. Crec que ja ens ha explicat la raó per la qual portaven espitador.
Dit tot això penso que no cal que ara anem tots i rematxaquem un per un personalment i reiterativament cada dia com l'han cagada i que són uns inexperts i que no tenen nivell per la via i demés critiques. Diuen que les crítiques són sempre destructives així que si volem "construir" aportem quelcom positiu.
Per la meva part no et puc ajudar gaire més perque la meva memòria no recorda més detalls dels que et vaig dir en el primer missatge.
Re: JIM BEAM a Paret d Arago
10-May-2008 12:57
any 2008:tenim aliens,tascons,stopers,"T",friends,vivos,tubs,universalsde tres mides,uves grans,uves petites,uves mitjanes,us de totes clases,bongs de totes mides,mil clases de baguetos,gantxos,coperss d`alumini,coopers de llauto,universals,escalonades,zetas,micros,"pes",pitonises,retallades,pitons caseros,micro tascons,lepers,estoopers,camalots gegants i aixi fins esdgotar la botiga barrabes!!!...pero no,el cami fàcil es posar un spit...potser es que us vareu descuidar un got ample amb gel i una bona xati per poguer "pendre" un bon jim beam!!!!
Re: DE TU TIINNKKK + POOOOORRR!!
11-May-2008 00:59
Paca! Deixa de obrir vies i repeteix mes, osea entrena o pedalea,pero deixa de obrir que ya no se te da bien. Saionaraaaa!
A per cert,picar ganchos( tema etern) ,taladrar ponts de roca, burils mal ficats( per tenir presa, es dur aixo de anar sol,eh?), lineas que ultimament la gent comença a ferles mes facils de o que tu vas obrir,festa del paca a diables, narcisisme... segueixo?

Sempre donant pel cul!
NO A TOT!
Re: TIINNKKK POOOOORRR!!
11-May-2008 01:07
Explicat millor la proxima vegada,o sea a la primera! Que el primer misatge... Era de esperar les respostes. Almenys to han dit amb la rabia continguda,no creus?
Re: TIINNKKK POOOOORRR!!
14-May-2008 19:37
tic flipant!" fare el que tu diguis,pero no em critiquis en public que m`enrecordo de ta mare!"
Aquesta resposta es la que tinc normalment per els valens que no donen la cara,com tu,de tot lo que has dit anteriorment no has anomenat el posar un spit on no toca...que es de lo que anava el tema. es normal que:
1:les vies millorin amb lliure amb el temps (no s`escala la valentin com els anys 70)
2:avegades els burils no queden be,no per presa(?),si no per que la postura o el cansament o sobretot la roca ho fa ser aixi (trencaïgues a la prenyada per exemple)
3 fa molts anys que ja no pico gantxos...a Yosemite encara es fa...es una tecnica artificial d`artificial
4 no es narcisisme,simplement porto 23 anys escalant per que tinguis a algú amb qui desfogar les teves fustracions...
(ER CHICKI CLIMB!)
Re: TIINNKKK POOOOORRR!!
14-May-2008 22:49
Paca ets el meu idol!!! quan sigui gran vui ser com tu!!!passa d'akests piantes que molt blablablibli i escala i obre com et dongui la gana, jo es el que faig!!!! continua aixi, a deixem algun trosset de paret per mi, per obrir, que si no que fare jo??? apa ens veiem in THE PACK IS BACK!!! aquesta la tinc a l'agenda!!!

Salut!!!

Xose
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar