El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Vies a Gallifa?

Enviado por otzet 
Vies a Gallifa?
10-March-2010 12:24
Hola a totes!

M´agradaria saber si algú sap de l´existència de ressenyes del cingle de Sant Sadurní, a Gallifa, on de ben segur surten unes tirades ben maques. Em queda ben aprop de casa i m´agradaria catar-lo abans la calor m´ho impedeixi... i sinó doncs s'haurà d'estrenar la paret.

Moltes gràcies

Uri.
Re: Vies a Gallifa?
11-March-2010 11:06
Hola

HI he estat buscant dos cops, sembla que la roca no és massa bona ( tova i buida per darrere). LA mola és de difícil accés i a l'estiu es tanca pel tema incendis..., tantmateix pot sr interessant?... Hi ha trobat algun local ( buitri) que em va comentar que no era massa interessant.

Que hi hagi molta sort, ja diràs, de fet algun totxet sí que vam veure...

Salut
Re: Vies a Gallifa?
11-March-2010 11:26
Jo hi vaig estar fa molts anys i recordo que era un conglomerat molt petit i que els còdols saltaven fàcilment. Em vaig despenjar i vaig pujar però la roca la em va semblar massa cutre. Potser netejant i equipant amb químics es pot arribar a fer alguna cosa. Sort!
Re: Vies a Gallifa?
11-March-2010 12:05
Hola Uri, les parets son molt guapes, però com molt bé et diuen el conglomerat es de codol molt petit i salta.
A la Foradada, agulla al marge esquerra de la canal de pujada a St, Sadurní hi ha alguna cosa.
Via normal : pel darrere i un tant matogroso. Molt facil. Al cin hi ha pot de registre i pal amb Senyera.
Pel davant : burilada fins empalmar amb una altre via ( molt vella), que be de l'esquerra. suposo que continua per un diedre fisurat fins a sota el cim
Per din de la Foradad, placa amb algun burí ( molt vell)

Pel que fa al morro de St.Sadurní, hi ha varis intents, sempre per fisura, a la banda dreta tens dos sostres molt caracteristics, un amb una ratlla blanca, fisura-xemeneia fins a sota els sostres ( guarro), mes a l'esquerra un intent per fisures ( burins anys 80).
A la dreta recordo alguna que altre fisura fins a mitja paret, pitons i algun buri.

A Cavanyelles, mirant la paret a sota el Morro, hi ha un totxo molt gros, per la banda esquerra hi ha una via 15-20m,burins i poder un pitó.

No es el millor de mon, peró te possibilitats com a terreny de superaventuradescompostfinsalamedula.
aquestes imatges son del pot de registre del cim i la via normal, fas l'aresta, dones la volta pel darrere i pujes.

molta sort.
Buitri
[attachment 762 DSCN0632.jpg]
[attachment 763 DSCN0643.jpg]


Re: Vies a Gallifa?
11-March-2010 17:39
Hola
Moltes gràcies a tots per respondre, sou rapids de collons!

Veig que els 3 coincidiu en dir que la qualitat de la roca es dolenta, segur que teniu raó, jo encara no m'he apropat a peu de paret, nomès observat desde carretera. De totes maneres anirè a provar de trobar les vies que dius Pureta, més que res perquè em queda prop de casa. Llastima perque hi ha uns sostres que en artifo podrien ser ben bonics...
El que no sabia es el que dius TRanki, que tanquen l'accès a l'estiu pels incendis, s'ha de tenir en compte

Moltes gracies!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar