El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

ARESTA DELS TRES CONSELLERS

Enviado por KALAMONTSE 
KALAMONTSE
ARESTA DELS TRES CONSELLERS
17-June-2004 18:24
DEMÀ VAIG A FER L'ARESTA DELS TRES CONSELLERS AL NEOVIELLE. ALGU L'HA FETA??? MATERIAL, HORARIS, CURIOSITATS, CONCURRÈNCIA FEMENINA... M'HAN DIT QUE EL COTXE NO ES POT PUJAR FINS EL LLAC DE CAP LONG,SABEU RES??? VINGA DIGUEU ALGUNA COSA QUE NO PUC ESCALAR I M'HE DE TREURE EL MONO!!!
GRÀCIES, MESTOY QUITANDO!!!
Jordi
Re: ARESTA DELS TRES CONSELLERS
17-June-2004 19:59
Jo la vaig fer l'estiu passat. Té molt poques dificultats, només recordo un pas una mica complicat just en un dels murs finals. Vam pujar amb cotxe fins al refu, la pista només està tancada una part del dia... a primera hora i a última es pot pujar. Tot i que anàvem amb un turísme... i ens va costar, després de l'hivern pot estar bastant pitjor!
Vagi bé!
Si estàs per allà també pots anar a fer vies a la cara oest del pic d'Espade! molt bon granit i ben assegurades! pots trobar informació a www.ressenya.net

Vagi bé!
KALAMONTSE
Re: ARESTA DELS TRES CONSELLERS
18-June-2004 14:07
una ultima cosa, els gats son prescindibles o t'estalvien molt temps a l'aresta, vinga merci si no ja ho explicare diumenge!!!
Albert
Re: ARESTA DELS TRES CONSELLERS
18-June-2004 23:09
Em sembla que en Jordi es refereix a la pujada al refugi de la Glère, i no a la pujada fins a Cap Long.
Nosaltres no vam fer servir els peus de gat, amb les botes vam anar prou bé. El pas més complicat el recordo en un diedre, que deu ser IV+ o alguna cosa per l'estil.
No sé si encara tindràs temps de llegir això abans de marxar cap allà dalt...
kalamontse
Re: ARESTA DELS TRES CONSELLERS
20-June-2004 18:33
al final ens ha plogut ens vam fotre el tute per acabar escalant a olvena. vam arribar a cap long cap a la 1 de la nit i no vam tenir cap problema, carretera asfaltada...
de totes maneres gràcies per la info, aquesta setmana poder hi tornem, això si, si la meteo es del tot segura!!!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar