El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Vies per sobre de la font de la Llum?

Enviado por five 
Vies per sobre de la font de la Llum?
30-May-2012 10:30
Bones. Algú coneix la via (i de pas vies adyacents) que hi puja directament desde la font de la Llum? Em sona que és del Xavi Teixidó. On puc trobar la ressenya? Feia molt bona pinta la primera fissura.
Re: Vies per sobre de la font de la Llum?
31-May-2012 13:19
Hola,


potser vaig malencaminat, però crec que n'hi ha una que surt a la guia del hita.

És una mena de burilada una mica estranya, amb alguns passos a equipar i a dalt roca es va encutrint a trossos...es diu MARTI no sé què??? LA vaig fer fa molts anys.

Igual no és la del Teixi...sorry
Re: Vies per sobre de la font de la Llum?
31-May-2012 14:41
Tranki, font de la Llum, no font del frare. deus volguer dir la Martí.serra.
Les que diu el Five son de parabolts, no ho se si son del Teixi, però l'Hita segur que en sap el que.
Re: Vies per sobre de la font de la Llum?
01-June-2012 22:42
Hola,
Aquesta via la vaig començar a obrir fa molts anys amb un amic que es deia Angel Gonzalez. Només vam obrir un llarg. Posteriorment el Teixi i jo vam arreglar el primer llarg i vam obrir un segon llarg. Després va passar el que va passar amb el Teixi, per tant només s'han obert dos llargs. Fa temps que la vull acabar, però ningú s'anima a acompanyar-me...
El primer llarg deu sortir 6a picantón, i el segon llarg no el vam alliberar.
PAU TOMÉ
Re: Vies per sobre de la font de la Llum?
03-June-2012 19:57
Gràcies per la info. Em sonava que ja estava acabada.
Re: Vies per sobre de la font de la Llum?
06-June-2012 11:10
Ei, sorry per l'error,....em faig gran i tal...hehehe!!!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar