El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

trincho vias en el ferrús y seguiré haciéndolo

Enviado por gautxu 
Re: trincho vias en el ferrús y seguiré haciéndolo
10-July-2012 16:01
no entenc la polèmica,al ferrús hi ha lloc per a tothom.hi ha altres llocs a Catalunya que si que molaria que trinchesis:a montrebei,a aragó,una via esportiva d`en Sharma" a posat parabolts a un llarg d`artifo de la "Angunies" i a la via "Rumba catalana" (A5 sense expansió) a la balma de l`espluga, l` Andrada i companyia han posat una expansió al primer llarg i tres a la reunió...

Al ferrús hi sol anar gent que controla:el Capis es el putu amo!,Jo,el pelut,els artificieros....En Jover(mestre!) i la nova juventut que flipa com escala en lliure! crec que hem sigut respectuosos amb l`entorn...incus el "Flipat" del Arcarons,que porta 20 anys intentant obrir la burilada de la que parles....

El lloc mai serà masificat...mentres no asfaltin la pista!
gautxu:trinxem a Peguera quant vinguin els Àrabs? jo m`apunto...
Re: trincho vias en el ferrús y seguiré haciéndolo
20-July-2012 15:08
coque, no hace falta ser un ignorante para ser radical: permítase usted le ruego tener vocabulario. Empleo radical en el sentido que lo empelaba Marx, no el piesnegrismo filoanalfabeto imperante en la izquierda radical (no me refiero a ti me imagino, bien que no perteneces a ésta última). Por cierto mi correo es "hydradelsur@yahoo.es" si es que quieres seguir por lo privado.

Paca, tiu això que dius de trinxar a Paguera em sembla de puta mare i s'hauria de parlar, però és molt difícil fer-ho, mai en un lloc públic no creus? Veig difícil una solució tipus Asturies, però la cosa és que cada un es vagi movent, cadascu sap el que ha de fer... per cert el àrabs posen la pasta per el curro destructiu el faran empresas del país. Respecte a respecte envers les vies esportives al Ferrús, ... Realment creus que un sector d'esportiva al ferrús té sentit? Em sobta molt de tu, paca de veritat...


Salut i tralla

G
Re: trincho vias en el ferrús y seguiré haciéndolo
20-July-2012 22:24
Un sector d`esportiva te sentit si no trepitja res,no skan,no pican cantos etc.D^acord que estàn FORADEJOC (com si obrissim un sector bigwall a l`olla de siurana.),però si algú tant tonto per perdre el temps i els calés en obrir bordillos al ferrus...doncs que fagi.Mai es masificarà,tranquil.

Les vies llarges en lliure son unaltre cosa.Entenc la teva postura i la comparteixo,pero Jo no trincharia res,els bordillos caurant en l`oblit i el temps s`enporta les chapes...
Re: trincho vias en el ferrús y seguiré haciéndolo
25-August-2012 17:16
Quina llàstima de pallo aquest Ganxu!
Jo sóc amant de la escalada esportiva i també de la muntanya, de fet, vaig començar a fer muntanyisme abans de escalada, i , práctico escalada x akesta raó. No sóc cap destructor de la natura, la amo!
I crec q sí que poden compartir roca la clàssica i la esportiva sí es respecta la llinia, començo a estar fins als COLLONS de tant "Jesucristitos puristes" i les seves tonteries!!!
Una cosa q estic d' acord és q es respectin zones de escalada clàssica sense equipar, però, x exemple, a Montserrat també n'hi ha de vies sense equipar no?
Apa, lo dit, canya als "Jseucristitod desequipadors"!! xq si jo equipo una via i torno i veig al tio desequipant-la i destrossant la feina, il·lusió i diners, ja et dic q aquell va al terra i no torna a casa!!
Salut i mont!!
Re: trincho vias en el ferrús y seguiré haciéndolo
12-September-2012 11:26
Que cansinos hostia, estos amantes del metal! Ahora además, me amenazan. Cuánto coraje, resulta admirable.

Per cert en Català no 'se ama' la natura, si no que 's'estima'. Gamarús.

Jesucristito purista
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar