El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Ha mort FRANCESC SALVADÓ Kpujo.com

Enviado por TRanki 
Ha mort FRANCESC SALVADÓ Kpujo.com
05-October-2012 09:51
Ahir va morir desprésd eun breu procés de cancer en FRANCESC SALVADÓ, escalador i ànima de www.kpujo.com

Tota una vida dedicada a l'escalada i a recollir, organitzar i difondre el que segurament ha estat l'obra més inmensa que s'ha fet sobre MONTSERRAT, sempre des de una mentalitat oberta, evolutiva i alhora respectuosa.

Avui a les 15:15 serà incinerat a ROQUE BLANQUES. La pàgina KPUJO resta ara tancada i podeu remetre el vostre condol al seu perfil FCBK o a tecnica@kpujo.com.

Adeu Francesc, ens veiem...moltes gracies per tot...

TRanki
Re: Ha mort FRANCESC SALVADÓ Kpujo.com
05-October-2012 10:22
Gràcies per avisar Oriol. No en savia res de la seva malaltia. Em sap molt greu. No el vaig poger conèixer i m'hauria agradat poguer parlar amb ell. El meu condol a la seva família que ara deuen passar moments molt difícils. Però estic segur que els hi quedarà el record d'haver viscut amb un apasionat de la vida i de Montserrat. Els meus respectes i admiració a l'autèntica ànima de Montserrat dins el món virtual.
Un trosset de Montserrat s'en va.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar