El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Guia culinaria

Enviado por Ferran 
Ferran
Guia culinaria
05-October-2004 16:22
Como si fuese la Guía Michelin pero para escaladores. El propósito: intercanviar conocimientos de buenos baretos, restaurantes y hostales o albergues e incluso refugios donde un escalador puede comer bien y barato.

Empiezo yo:

En "Artesa de Segre" existen dos panaderías-pastelerías donde por dos euros consigues croissants de medio metro (!) o pizzas de todos los sabores y colores. Están justo después del desvío hacia "Vilanova de Meià", en la carretera principal.

Post Data: SOLO información imparcial (NADA de publicidad).



E6U19/11/2004 17:19 x Ferran
Jordi Alpino
Re: Guia culinaria caranorte
05-October-2004 16:56
M'agrada aquest fòrum...mmmm! Jo tb destacaria el restaurant de Beuda (Garrotxa) per 6 euros prens una taula d'embotits i formatges (tant com vulguis), pa amb tomàquet i beguda.I a més pots escalar en una zona maca i tranquila.




E1U05/10/2004 19:43 x Ferran
Willow
Re: Guia culinaria caranorte
06-October-2004 10:13
A Camarassa, hi ha un "forn" del mogollón!
Pastes, pizzes i braços de gitano a preus "d'abans"; vamus, baratillu. Està al principi del carrer que enfila cap al poble vell i es veu des de la carretera (pujant a Terradets a mà dreta).

Una bona tasca per fer un menú "casolà" i baratillu (6 o 7 eurus tres plats, vi i postres) és a Ponts. Quan arribes de Calaf i trenques a mà dreta cap al "coll de comiols" (després del passeig), et queda a ma esquerra. És una "fonda" que fa cantonada, i em sembla que també és hostal.

Mola. Apa, Salut, a tivar i després a jalar!



E1U06/10/2004 23:34 x foroman
Xavi
Re: Guia culinaria caranorte
06-October-2004 23:19
A Benabarre hi ha una petita fabrica de xocolata on venen pastes delicatesen i tambe tenen un gran selecció de xocoloates de mil tipus diferents.
Es molt recomanable assaltar-la despres d'haver fet algun "vioste" a la paret d'Aragó.



E1U06/10/2004 23:35 x foroman
getillo
Re: Guia culinaria caranorte
16-November-2004 11:26
Eso eso, que la gent s'animi i proposi.

Vilanova de Meià: Forn d'Artesa de Segre (uns 50m passat el desviament que gira cap a Vilanova). Pizzes que te cagas (no molt baratilles, hi ha de tot) i mega pastes per 1-3 euros. En quant al bar Cirera .... crec que ha cambiat molt i a mi m'han fet ja varies putades. És car i no et quedes tip. El menú és un timo.

Pont de Montanyana: Forn amb coques de recapte barates i grans

Les Borges Blanques (Prades): Un altre forn a pizzes wapes

Siurana: Restaurant al Pantà (embotit barato i en abundància) o primer bar a l'entrada de Cornudella (bocates grans).

Benasque: L'únic que conec és l'Hotel Lleida de Graus (plats combinats baratos i gairebé a totes hores).

De camí cap al Montsec o Piris: Super Àrea de Guissona (em sembla que a l'alçada de Tàrrega). Ideal per acabar fins el cul: Buffet lliure baratíssim (no recordo el preu però no passava de les 500 pts.) Ojo cues.
pascualet
Re: Guia culinaria caranorte
16-November-2004 13:48
el restaurant de siurana es diu can pep tio listo
getillo
Re: Guia culinaria caranorte
16-November-2004 16:01
Clar, això només ho podia saber un bon friqui asiduo de la zona (jeje).
Re: Guia culinaria caranorte
16-November-2004 17:53
Casi que em sap greu descobrir aquests Temples de la Gula, però el fòrum s'ho mereix...us falten a la colecció:

-El petit forn del Pont d'Alentorn, (despres d'Artesa i avans del trencall cap a Vilanova). Els millors Cocs d'Espinacs del Montsec, llàstima dels cabrons dels caçadors, que sempre matinen més i acaben amb les existències.

-Per descontat el Forn de Coll de Nargó. Tenen l'exclusiva mundial de La Coca de Matafaluga. Llarga vida a la Iaia!!!
Montrebian
Re: Guia culinaria caranorte
03-May-2006 00:20
Per després d'una bona aventura a Montrebei:

Coca de Carabassa a la panaderia de Tolva. Potser una mica cara però és que està boníssima. Les altres coques no les he probat...
PGB
Re: Guia culinaria caranorte
03-May-2006 03:03
A Coll de Nargó no deixeu de comprar unes llonganisses de muntanya (són d'un color vermell-negrós) a la carnisseria que hi ha al carrer principal. EXQUISITES!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar