El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

FRIKIES al Pilar del SEGRE !!!

Enviado por RUSC 
xp
Re: FRIKIES al Pilar del SEGRE !!!
13-January-2005 11:14
mira tiu no vull entrar en la cutre discussió de sempre, i si algú parla de matxacar la penya i d'utilitzar només micros i clean, ets tu
m'aborreiges tiu, no sé com pots nar pensant que crec unes coses, si només he dit dues frases, i tu ja t'has liat amb els pirates i ciencies ficcions i polles, no siguis ridicul ni vagis fotent la pota siusplau, que fas pena
si he posat el luichi al mateix sac que el tarragó és perquè m'han explicat que obrint de la manera que obra algún cop s'ha trobat que, la fissura que estava equipant tenia un clau robellat al final del llarg després de fotre una tricotada de parabolts
I siusplau no vagis repetint frases que ja s'han dit mil cops perquè de veritat que ets molt aburrit
veig que t'agrada xerrar i fotre parrafades, doncs va a veure quina una en dius ara que riurem...

un
Re: FRIKIES al Pilar del SEGRE !!!
13-January-2005 11:27
tu mateix ho dius "m'han explicat", ets un pallasso sense criteri propi i que parla sense una basse concreta.
Ei traaaaaaaaanki!
Re: FRIKIES al Pilar del SEGRE !!!
13-January-2005 12:04
XP,

CAP DEBAT DONCS! Tu despotrica a gust que et deu molar ( i sempre sense dir el nom que mola més i pots dir el que et roti). Si fiques cullerada en un debat el més lògic és que et responguin.¿O no?

Igualment,si acuses a algú ( i com sempre a partir del:"m'han explicat"), has de pensar que té dret a defensar-se o que el defensin.¿O no?
A mi no m'han "explicat" sinó que veig que la penya predica SENSE l'EXEMPLE propi. I si es tracta d'insultar-me i et quedes tranquil,insulta, que hi farem!No t'"aborreigeré" ( perdó "avorriré") més, ho sento.

Apa siau i calma't, millor passar-te els nervis apurant els Ae del Tarragó ( que els del Luichy ja ho fa ell no?)
Tranki
Re: FRIKIES al Pilar del SEGRE !!!
13-January-2005 12:18
I si ,XP, ET DONO PLENAMENT LA RAÓ:

És una llàstima que no s'ho currin en lliure i per sota...OK?
paca
Re: FRIKIES al Pilar del SEGRE !!!
13-January-2005 20:02
...hi hagi pau.....
Si la nova via no toca cap via ja oberta adelante!
Lo que ja està obert,jo ho deixaria com està,ja que els que vulguin apendre artifo també tenen dret a disfrutar d`aquest pany de Paret(malgrat siguin pocs)i si sou màquines d`escalar i les passeu en lliure millor!!!,
Es la meva modesta opinió,però ara que hi penso...ningú m`he la demanada!!!(Paca calla i escala!)
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar