El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Zodíac, SIKA i els Hubber

Enviado por willow 
pere peret pintor
Re: Zodíac, SIKA i els Hubber
30-June-2005 17:08
pel fet de la llastra sikada no vec quin es el problema de 'conciencia' ja que no esta modificant res, nomes evita que peti una llastra per continuar forçant en lliure, i a qui li sembla poc estetic doncs que la pugi tota en lliure i sense clavar (per no fer malve la roca) i sense proteccions metaliques (tascons o friends) com en alguns llocs d'europa on no es poden utilitzar (nomes nusos i cordinos). I si tot hi aixi li sembla poc estetic doncs que tregui el sikat i que peti la llastra i peli al seu company.

fa uns añs va petar una llastra a terradets i va pelar un conegut escalador lleidata i va ferir a bastanta gent que escalava per sota, que en penseu ara de sikar una llastra per evitar que peti?

Vull recordar que el Hubber va baixar la role de la Rambla per poderla encadenar, crec que te molt mes merit aixo que sikar o picar res. (per tant crec que es prou coherent)

paca
Re: Zodíac, SIKA i els Hubber
09-July-2005 19:03
Quant jo la vaig fer en solitari al 92 en el antepenultim llarg hi havia bastants gantxos picats,cosa que et "salvava" descalar un offwith potent.Amb això vull dir que la via devia ser guay obrirla o fer leds primeres repeticions,a partir d`aqui....

Lo de sikar preses en un bigwall em sembla una Big merda;acabo de fer la "Vudu" de L`Aeri i els foradets estant tant maxacats que s`aurien de sicar tots(!!)i no cal,nomes cal ser valent...

...pero tot sigui per el grau!!!!!(La muntanya es lo de menys)
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar