El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

les mamás de la tàpia

Enviado por miguelon 
miguelon
les mamás de la tàpia
21-July-2005 09:43
És evident que hi ha gent que es pensa que és molt bona escalant i que els demés son una colla de mediocres. Però com que sòn molt bona gent ens "arreglen" les vies a base de parabolts. Sòn les "mamás de la tàpia" que cuiden als seus nens per que no es facin "pupita".
Nens i nenes ja podeu anar a jugar al parc de Perles o a la Anglada-Guillamón de la Sud del Pedra (que fins i tot té una placa a l'inici per a que no us perdeu entre tanta parabolada) i quan les hagueu fet estigueu ben tranquils que les "mamás" estaran pendents de que no us faltin terrenys d'esbarjo.

PD: jo passo d'aquest joc i ja m'he comprat una lluenta clau del 13 que nomès gira cap a l'esquerra.
pere
Re: les mamás de la tàpia
21-July-2005 09:58
Gràcies, papa
Pere
Perexic
Re: les mamás de la tàpia
21-July-2005 10:20
Indignant és el que ha passat a l´Anglada de la Sud del Pedra... Em la d´anys que dura el tema dels reequipaments i quan sembla que la gent ho hauria de tenir molt clar.. Encara hi ha algun ignorant o subnormal que es dedica a destrossar vies històriques en un dels racons més especials que tenim en el nostre país.
Per la gent que no sap de que va. L´Anglada de la Sud ha estat EQUIPADA. Si, amb parabolts rotllo friki.. Que ara amb cintes i algun friend ja està. Res de lo d´abans, ferros i guai de tarro.. No! D´aquesta via en tinc un record molt especial, per quan la vaig fer, per qui l´havia obert, i com es va obrir.
Desitjo que les xapes que han afegit durin el mínim de dies possibles, que les variants d´entrada desapareguin (el diedre herbós d´entrada és puta mare!)i que la gent que ho ha fet els hi quedi clar que és possible i el que no a les tàpies que tenim.
Me cagüen
Re: les mamás de la tàpia
21-July-2005 11:01
Eso, eso, carreguem-nos la història i fem autopistes allà on hi havia camins de carros i tranquilitat.

A algú se li hauria de clavar el taladro a la mà i deixar-lo que s'assequès a la tàpia. El voltors tindrien algo que vomitar.

Ara romeries a l'Anglada. Aneu tots a la platja i als centres comercials, covards!
Lluís Parcerisa
Re: les mamás de la tàpia
21-July-2005 14:36
El tema té fàcil solució: hauran de tornar a sortir els escaladors de la nit. Llàstima que no l'hagi feta abans de la xapusa. Miguelon, d'aquestes claus, on en venen? Nomes ens faltarà trobar un estractor de parabolts, jejeje!
Ignorant
Re: les mamás de la tàpia
21-July-2005 15:54
Algú amb una mica de calma podria explicar què ha passat. Així els que no estem a l'última amb el tema dels "reequipaments" ens en podrem assebentar...
Merci.
clau anglesa
Re: les mamás de la tàpia
22-July-2005 23:02
per descollar es gira cap a la dreta !!!! vaya mecànic !!!
kolh
Re: les mamás de la tàpia
22-July-2005 23:30
Tu si que gires cap a la dreta "clau anglesa", no tens ni idea.
Axel
Re: les mamás de la tàpia
23-July-2005 02:00
Collons!!!
Veig que per aqui continua tot com sempre, i despres diuen que som els animals mes evolucionats que hi ha...je, je, ja, ja, ju, ju
N'hi ha alguns que haurien de donar una volta per Escocia, a veure si se'ls passen les ganes d'emmerdar-ho tot. Aquests escocesos tenen una miseria de parets comparats amb nosaltres, i una grandissima miseria de temps! i tot i aixi no hi ha ni un sol parabolt, ni tan sols un clau! tascons, friends i collons! amb aixo i unes cerveses ja fan, i redeu el que fan, je, je.

Parce! a veure si li expliques al perdut aquest com es gira una clau, ju, ju, ja, ja. Si m'hi portes a coll jo tambe vull una clau d'aquestes d'una sola direccio, je, je, ja, ja

Apa, a veure si quan torno a mirar ja hi ha una llista ben llarga de missatges...
Lluís Parcerisa
Re: les mamás de la tàpia
23-July-2005 22:23
Caram!!! Ja em pensava que t'havies estimbat. Envians una mica de pluja que això cada dia s'asembla més a un desert.

Clau anglesa: seras totxo!!! Collar cap a la dreta, descollar cap a l'esquerra. Jajajajaja!!!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar