El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

SOLSONÈS Guia d'escalades

Enviado por ramon 
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
12-January-2008 18:29
Hola a tots!hem obert una via a la paret d'Oden i no hem passat la ressenya a ningu..al llibre nou esta marcada pero no ressenyada..li han posat (Gronxador)algu sap com podria posarme en contacte amb el creador del llibre per passarli la topo?????gracies!!!!
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
12-January-2008 18:46
Bones ruben,
si vols pots penjar la topo aqui, l'auto es el josep maria cases, alies xuxe, ja li comunicaré, si pases el teu mail t'escric el seu telefon personal i li truque tu mateix, no tinc el seu mail.

Pos m fas un favor si penjes la topo, estic intrigat deds fa temps amb aquella via, uns comanys i van anar i es van baixa per falta de material, ja piaras avore q fa falta.

salut i tàpia.
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
13-January-2008 16:11
la topo encara no la penjarem..avans volem retocarla una mica i probarla be!per posarli guai els graus i tal.a l'ultim llarc vem tindre un contratems i falta montar la ultima reunio!!i apart volem arreglar una mica els 2 primers llargs,posarli algun parabol i tal.et deixo el meu mail per lo del telefon i en cuant tinguem la topo al dia la penjo aqui i ja ens posarem en contacte amb el xuxe.gracies per contestar! ----rubenkomando@hotmail.com-------
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
13-January-2008 22:59
ei Ruben,
ja li vaig passar el mail del xuxe al jaume (ens vam conèixer a la bucòlica, per allà l'estiu) però no li debia arribar, o a saber. Avia'm com queda la via doncs que hi ha expectativa...
salut!
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
14-January-2008 00:25
ei Edunz, jo tambe estava a la bucolica aquell dia..vem xerrar amb tu crec.i un dia crec que tambe vaig coincidir amb tu a la Dismi,no se si ten recordes?a la serra de sant Joan.si que li va arribar el mail,pero crec que l'ha perdut,si pots tornali a enviar al Jaume o a mi a la direccio d'adalt,com vulguis.salut!!
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
14-January-2008 17:11
bones Ruben,
t'ho envio al mail
per cert, vam anar a repetir la comando de la paret del grau i vaya graus lolos!!! ... ja anavem amb la idea de practicar l'artifo així que va estar de conya, molt bona via tb.
salut!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar