El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

SOLSONÈS Guia d'escalades

Enviado por ramon 
K.
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
13-November-2006 12:38
>et refereixes a un sector q hi ha direccio la llosa a mà esquerra, despres d'una pista amb >una forta pujada?
>si es això, desconec la part superior, (la q surt ressenyades al llibre). Pel k tinc entés >son una desena de vies cuurtes, d'entre IV i 6a/b, euipades pel cots amb bolts fa uns anys, >crec q bastant cutrillo.

Sí, aquestes. No estan gens malament. Rotllo tsunami alt amb xapes (uns 10 metres). Roca excel.lent. Alguna reunió malament posada (ja en pla) pero bé. Els graus, molt desfassats

>a la part inferior, q surt com a project al llibre, hi an unes 4 o 5 vies equipades, de >6a i 6b, noves i amb roca perfecte, molt més recomanables que les de sobre. També hi han >algunes lines bones pero desequipades, q es poden fer amb tascons i friens, i muntan R >als arbres de sobre.
>potser trobeu alguna via amb els bolts dels principi molt junts, pero perdoneu les >molesties ja q estan equipades perr nens.

I com s'arriba a la part inferior? A la guia no diu res. Jo no vaig veure on podía ser...


K.
[skalada.WORDPRESS.com]
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
13-November-2006 13:46
es molt evident, les perets et queden just a sots d'on vas aparcar el cotxe, mini entrada de cami sense sortida. es un corriol petit, baixant a l'esquerra, amb un minut hi arribes.

també veuras un soster abans de l'ultima via, q no te bolts, pero entren camalots dels 2, 3 i 4 a canyon, si algun dia pujeu, fers-mo saber q me molari probar-ho.

salut
K.
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
13-November-2006 13:54
Doncs ja tinc excusa per tornar.

Potser durant aquest Pont de la Pu*ísima que es quan tornaré per aquestes contrades...

Per que la gent s'orienti sobre com es el lloc, a mi em va recordar molt a les vies de Rajadell, no sé si les coneixes...

Gràciessss



K.
[skalada.WORDPRESS.com]
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
13-November-2006 13:59
es clar q les coneixu, soc de manresa com ja sas, i les escoles de moda eren moia i rajadell, ara calders, per aixo puja tant fort aquest joven!!!

teoricament obren el port del compte aquesta setmana, i si hi ha neu, me tocarà treballar.

disfruteu les vies i apunteu-vos els graus q creieu, q moltes vies estan per confirmar.

salut i a tibar, me'n vaig a can romu.
K.
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
26-December-2006 20:42
Ahir vam estar a la Llosa de nou. Vam provar algunes vies de dalt i vam baixar ja cap avall.

Vaig comptar 4 vies equipades a la part de baix, potser?

Vam provar la primera (placa de 5 bolts) i ens va agradar. Una cosa entre 6a/6a+, potser? Si es gradúa amb la tònica de les de dalt sería, pero lògica 5º+ pero trobo que això es massa rigurós...

Després la següent (4 bolts amb fisura roma molt maca). Em va semblar quasi 6b+. Molt xula també, em vaig penjar al darrer bolt (no onsighted).

Pero ja se sap que amb un intent a cada una no es pot dir un grau amb massa criteri...

Ja direu, si pot ser, quins graus i noms son (i de les altres dues, si pot ser)

Records

K.
[skalada.WORDPRESS.com]
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
22-November-2007 13:23
ola fa poc k vivim a solsona i gracies a la guia em descobert llocs guapissims i aixoi k nomes em anat a la llosa del cavall a canalda i al cap del pla .em fet unes quantes vies a cap del pla d'artifu i son de puta mare .felicitats per la guia venga salutdewwwwww kapi i baseta.Kines son les`parets on keden mes recorreguts sense obrir?
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
22-November-2007 13:23
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
22-November-2007 21:29
mmmm... avia'm si aneu descobrint els secrets de la comarca... feu una ullada per exemple a oden, sud busa, cingle i agulles de sant llobre, vilamala.... tope aventura amb roca marca de la casa... i si esteu disfrutant a canalda, font farrera i la josa, ja podreu entrar a tot arreu!
tb visc aquí, si voleu contactar: edunz@hotmail.com
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
22-November-2007 21:34
Molt bé Baseta molt bé!!!! Tenim una comarca molt guapa per escalar i amb un clima força benigne durant bona part de l'any. Has descobert alguns racons macos però encara t'en queden molts més, això si, si saps trovar-los amb .... bé ja m'explicaràs jejeje!!!!

Només dir-t'he que si necessites més informació (vies noves que no apareixen a la guia) ho pots trobar a la Roella i si algun dia necessites company em trobaràs a luisparcerisa@yahoo.com
Apa, a disfrutar.
Re: SOLSONÈS Guia d'escalades
22-November-2007 21:43
per cert lluis, no deixem passar la paellada-trobada d'escaladors comarcals que tenimn pendent de fer a canalda! o potser si, ja cara el bon temps...
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar