El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Escalades per Solsona

Enviado por VAC 
VAC
Escalades per Solsona
19-September-2006 09:00
Hola, hi vaig sobint per Solsona i m'agradaria conèixer gent que escali per la zona.
Alguna vegada que he estat per aquí m'he escapat per Canalda i també per Oliana.
Passejant per Busa he vist parets interessants però no se si hi ha alguna via.
Doncs res si algú vol deixar el seu contacte ens podem veure algu dia d'aquests.

Salut,
Re: Escalades per Solsona
19-September-2006 12:20
bones VAC, jo també estic sovint per Solsona i trobar un nou company sempre és d'agrair.
Per aquest foro i entra d tant n tant el LLuis Parcerisa, el gurú de la zona, i l'Axel i l'Ignasi, actius escaladors i equipadors.
Fa poc s'acaba d publicar una guia/recopilació de la comarca, q t podria ser util per ubicart-te.
si t fa falta algu el meu Nº 686 06 15 04, ja diras quelcom.

PD: el ¿? de creu del codó es va encadenar aquest finde pel Mohawk, dixant-lo de 7a.
Al Bar la Roella, al pont d solsona, tenen el llibre de reseñes i piades.

salut i a tibar, bous
Re: Escalades per Solsona
19-September-2006 22:24
Collons!!!... Gurú!!! Això encara no m'ho havien dit mai. Jo em decanto més per petant o, petardo, patós etç.

Weno, VAC, en Ramon ja t'ha fet cinc cèntim de com esta la cosa. Si vols continua passejant per Busa i tens tot terreny, et faré de copi.

Fins aviat.
PGB
Re: Escalades per Solsona
20-September-2006 01:29
A part de gurú de la zona, puc certificar que en Lluís prepara una estupenda carn a la brasa per quan s'acaba d'escalar i es té una mica de gana... heheheh :P

Salutacions!
VAC
Re: Escalades per Solsona
22-September-2006 08:22
'PGB' escribió:
-------------------------------------------------------
> A part de gurú de la zona, puc certificar que en
> Lluís prepara una estupenda carn a la brasa per
> quan s'acaba d'escalar i es té una mica de gana...
> heheheh :P
>
> Salutacions!
-------------------------------------------------------

Hola,
gracies per contestar. Quant pugi per Solsona intentaré localitzar algú.

Salut,
Víctor
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar