El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

DESEQUIPAMENTS a la FUIXARDA (properament)

Enviado por cleanclimbing 
DESEQUIPAMENTS a la FUIXARDA (properament)
06-February-2008 16:54
Sempre m'he considerat una persona tolerant...però en vista del que està passant pel mon ultimament ja n'estic fins els nassos i alhora veient que hi ha penya que comparteix (si més no en part) les meves opinions i que per tant no soc "l'unic assenyat en un món de bojos" he decidit passar a l'ACCIÓ (directe s'enten...)i venjar-me...ja n'estic més que fart...

Aixó no és una consulta ni una amenaça, simplement un avís de la decisió que he pres unilateral i intolerantment aquest migdia.

DESEQUIPARE TOTES LES VIES DE LA FUIXARDA QUE PODEN SER ESCALADES AMB MATERIAL D'AUTOPROTECCIÓ QUE NO MALMETIN LA ROCA (FRIENDS, TASKONS, TRICAMS i emplaçaments de GANTXOS sòlids). Això afectarà totes les vies tant en lliure com en artificial en que les expansions només siguin necessaries per a despenjar-se sense sobrepassar un grau d'exposició que no sobrepassi l'americà PG.

La decisió la he pres també tenint en compte el futur i en especial considerant que la fuixarda és un lloc en que molta gent inicia el seu camí vertical. Ja està bé que les noves generacions es pensin que l'escalada són txapes cada metre i mig i no comporti exposició... Ja n'hi ha prou de que catalunya sigui el paradís dels escaladors porucs...

Les txapes de bolts les aniré deixant al peu de les vies en questió i on siguin sellements com que no hi haurà res per deixar no ho faré.

Així doncs només desitjar-vos bones escalades a tots,
Atentament...
"DA BIRD"
Re: DESEQUIPAMENTS a la FUIXARDA (properament)
06-February-2008 20:55
una pregunta innocent.
Les vies del tunel també les pensa desequipar, perque alló es pot autoprotegir amb merlets
gràcies
Re: DESEQUIPAMENTS a la FUIXARDA (properament)
08-February-2008 13:01
Iepa,

EN manolo de la Fuixarda diu que t'ajudarà en la labor...Ahir el vaig veure que t'esperava amb ganes de col.laborar en tant assenyada tasca...no sé perquè s'havia fabricat una mena de tòtem fàl.lic de resina, suposo que per plantar-lo a la placeta hi poder-hi oferir els bolts i restes de sellaments en ofrena als deus dels valors de l'arrampicata...suposo...!

hehehheeh
Re: DESEQUIPAMENTS a la FUIXARDA (properament)
08-February-2008 14:42
M'agrada aquesta història (tot plegat, però sobretot això que Catalunya (i Espanya penso que també) s'està convertint en el paradís dels escaladors porucs. Un llarg debat amb sorpreses interessants, com ara l'obsessió de l'administració per evitar els accidents i les despeses en rescat que comporten i la connivència de les federacions i mitjans de comunicació del mundillol...

per cert, si tinc temps ja passaré jo pels peus de via per quedar-me amb les xapes que treguis, cleanclimbing..
Re: DESEQUIPAMENTS a la FUIXARDA (properament)
08-February-2008 16:21
Uf...i el tema de la Santacana? és un truquillo dels del refu de St benet per explotar un lloguer de camalots del 5 !!!! Ara que els del monestir volen muntar un circuit de turisme rural a les ermites els cal finançament per a la reconversió i per la pòlissa de Responsabilitat civil..ah i no obliem les depuradores als dipòsits de pluja, que no fos que tinguessim una cgarrina no tradicional ( de vegades es venen com un alicient a la vida del camp...)...

El que passa es que si per una alzina hi ha merder, si volem escalar com ho van fer els TIM o el SANTACANA o els d les baumots amb el pal de paller igual es desforesta la muntanya..hehehehe!

Salut CLEANCLIMB , passa'm unes xapetes també, a veure si torno a reequipar la Celiavern! Ai no que no es pot...pos no sé les posem a Montrebei..ai no que tampoc...ostres..pos potser que es quedin a la fuixarda no? o les passes a la BDiamond, que les fonguin i facin camalots i aliens de regal per la penya..que són molt cars!!!...

apali
Re: DESEQUIPAMENTS a la FUIXARDA (properament)
08-February-2008 17:52
U veieu... no estic sol..
Però TR menos bromes que despres continuare desequipant els 23 llargs de la Regular del Half Dome...
Bullarolas:amb les txapes igual reequipo la "no cauras en la tentació" , vigila...
xavii: l tunel no el desequipare...aquells merlets no aguanten una merda i per tant el factor d'exposició segurament passaria de G a R i no a PG...ara que m'ha donat una idea igual m'enduc les presses i posso burilillos sense txapeta i fai algun foradet així la penya pot apendre a fer gasto dels pedals i els gtantxo...que jo de moment ostento el record mndial de ganxeijos seguits: el tunel de banda a banda...(i fent baixar a la penya que feia series
Re: DESEQUIPAMENTS a la FUIXARDA (properament)
08-February-2008 21:12
UAU, quin tiu se'l va passar tot sencer! Tú si que ets un BOU!
Per cert, amb les xapes pots fondre-les i fer-te un d'aquests aparells d'allargament de penis, però de la mida del teu ego, BOU!!!!
Re: DESEQUIPAMENTS a la FUIXARDA (properament)
10-February-2008 17:58
m'ha agradat això dels reequipamements indiscrimininats... i és que la vida és insegura igual que qualsevol via i qualsevol via pot ser repetida algun dia i, és clar, és millor reequipar-la amb parabolots ben brillants que no deixar-la en plan autèntic no? A la merda l'autencticitat, el compromís, l'entorn i l'escalada per les futures generacions... visca el sika i el prabolt!

estigueu tots atents als nous temes del foro (d'aquest i d'altres) perquè aquest cap de setmana s'han començat a moure coses i n'hi ha uns quants (almenys érem mig cenetenar) que n'estem fins als pitons de tanta expansió, taladro i sikaduR...

van a haber andanadas de ostias, que deia aquell..

estigueu atents,

menys prabolts i més collons
Re: DESEQUIPAMENTS a la FUIXARDA (properament)
11-February-2008 14:14
Home...
Jo de la fuixarda el que deixaria són algunes vies per a principiants, però també una bona cosa seria recuperar aquesta magnífica escola d'"arenisca". Si es tapessin els forats (preses) fets a la roca en algunes vies podrien quedar vies naturals molt bones i difícils.
Re: DESEQUIPAMENTS a casa teva!! (properament)
14-February-2008 21:42
Bou!!! No flipis!!! Amb prou feines va gent normal a escalar a la fuixarda,apart,no vem dir que com s´obre una via,sobretot aquestes que son dels 80 ,90. Es dieixen igual ,parlant d´etica?! Apart,tu no tas fotut gaires saques posant peces sense clavar en aquest tipus de roca,no?
Menos lobos...
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar