El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Pirates 2.0

Enviado por bullarolas 
Usuario anónimo
Re: Pirates 2.0
28-February-2008 14:22
La utilització del sika és un desastre t' ho miris com t'ho miris. Els cantos peten i no s'hi pot fer res. Les vies es transformen amb el nostre pas i no hauria de caldre reforçar-les amb ciment químic. És com quan posem extraplans en una fissura que a la llarga només podrem protegir amb plàtans i que finalment protegirem amb aliens. La roca es transforma i el grau també. Si a un 8a li peta una regleta i es converteix, no sé, en 8b, doncs què hi farem. Comencem netejant la roca, després enganxem les llastretes, després els bolos que potser acabaran caien... total que acabarem posant sika a tots els totxos i al final, com està passant, arribarà a les llargues i a les clàssiques... No ho veig clar
Re: Pirates 2.0
28-February-2008 20:15
stopper,

estic d'acord amb lo de la sika,

evidentment que reforçar un canto no és el mateix que picar-lo o engantxar una pedra. Ara, dir que vies famoses a st benet o altres llocs tenen picats per justifica-ne l'ús no ho trobo molt correcte, i més tenint en compte que molts dels picats són de vies dels anys 80!

a mi no m'agrada veure ciment a la paret i menys a segons quins llocs.

sika a calders...... que vols que et digui, però a la panxa del bisbe........ no si us plau.
Re: Pirates 2.0
29-February-2008 01:10
Això del sika fa mal de collons. És una porqueria.
Re: Pirates 2.0
29-February-2008 09:34
Stppper,

Suposo que les persones es valoren per la seva COHERENCIA.

Fes una llista de les vies que cadascú ha obert o equipat.

Compta quantes tenen SIKA i cuantes contenen BOLTS...i treu concluisons.Jo et diria que evidentment el sika NO és el cami ( igual que els parabolts no?). Però no vaig per la vida CRIDANT contra el mateix. En QUATRE vies ( 1montgrony, 1Benasque, i 2 a MOntserrat)en 25 anys crec que és un bon ( o mal segons es miri), percentatge. (en quant a la panxa un RATLLA de 2 mm per SOTA un canto buit..mmmm...s'accepta com a heretgia...)

Ara em contes QUANTEs expansions ha col.locat certa penya que es caga contra els bolts, en una QUARTA part dels anys..i aleshores valores la coherència de cadascun dels arguments. Qui és sikador i qui és un parabolero...només cal comptar...però igual és ua estadística que t'aporta un resultatq ue no t'agrada..i aleshores mola manipular informació i cridar ben fort a veure si es distreu al personal...

A mi me la pela QUÊ FA CADASCÚ...en serio, però el que em sap greu es que algú vagi maldant per la vida i a sobre es posi a insultar en un debat que era prou raonat i correcte..suposo que en funció de la manca d'arguments aleshores surt la visceralitat..o això o que no sabem conversar...

I tantmateix pots fer comptes i vas traient conclusions sobre el què i el com..el que no entenc ( ni entendré), és el perquè...

Apart dels cridaners suposoq ue molta gent ha llegit tot plegat i cadascú treurà les conclusions, bones i dolentes que els sembli millopr..l'important per a que les coses funcionin és que tothom tingui la informació, i que decideixi lliurement que vol pensar i què vol fer...

Apa salut és la meva darrera intervenció en un fòrum per debatre, ja pots cagar-te en el que et sembli...
Re: Pirates 2.0
03-March-2008 14:13
Dissabte va caure la Mas Brullet després d'una visita ara deu fer 15 anys (collons com passa el temps). Òstia, repetir vies que has fet fa anys, sempre que siguin de qualitat és collonut, com repetir un llibre que et va molar (o és l'edat... jejejejeje.. mecagüenmishuesos). Però el tema és: com xana el reequipament a l'estil clàssic. L'havia fet amb parabolts per tot arreu i ara hi ha aquells tacs (que segur que aguanten el doble que una xapa) i tires de friends i tascons a tope. La fissura final queda al marge i encara hi ha els mateixos burins i espits. Una altra història són els dos parabolts de la placa de 6è sobadet. Suposo que opriginàriament no hi eren, però tampoc fa falta posar-se ultra no? i el fet que siguin de xapa petita, igualment inox, els fa molt més discrets.

Tranki tiu, si no discutim això està mort! (o truquem a l'amigo Máximo i reprenen aquella sèrie de post fantàstica que és "reequipaments a Montrebei".
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar