El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

vies llargues per començar a posar trastos?

Enviado por jaumebc 
vies llargues per començar a posar trastos?
07-May-2008 14:54
bones,
l'escalada és... no sé com definir-ho. una de les poques coses que m'han enganxat de veres en aquesta vida.
però també és cert que si no ho descobreixes de la mà de ningú que en sap... doncs has d'anar aprenent com pots.
l'esportiva o el bloc estan molt bé, però tinc la necessitat de tibar metres, de pujar amunt amunt.

he fet algunes vies equipades de diversos llargs i grau assequible (necronomicon, txubascos o mar de nuves a vilanova..., escapoli escapolini a montserrat, normal i isaac gabriel a sant llorenç, la cresta urquiza olmo a canelles... poca cosa més)

tenim tascons i friends per anar provant en esportiva... però tenim ganes de trobar vies semiequipades de grau assequible (un V còmode, per exemple)

ja n'anem trobant i en tenim en reserva (a coll de nargó, a montserrat, al garraf, als ports, a sant llorenç, a collegats...) però mira, si algú té recomanacions per aprendre a posar trastos sense jugar-nos el físic i amb alguns parabols per no perdre'ns i anar una mica més tranquils... doncs seria d'agraïr.

vinga, a veure qui s'anima a fer de bon mestre

gràcies
las
Re: vies llargues per començar a posar trastos?
11-June-2008 23:23
Prova la lleida i el diedre farreny a Vilanova.
La primera un pèl perdedora al segon llarg (es creua amb altres vies) però amb la ressenya caranorte es va bé.Té un diedre fisura de IV V a dalt que mola molt i es deixa equipar tant com vulguis.
El diedre farreny és preciós i gens perdedor, això si, el primer llarg millor entrar per la via de l'esquerra (2 xapes visibles) i porta un parell de xapes recuperables pel 2n llarg.
Al Pedraforca tens l'estassen (no passa de quart) i el gran diedre.
Jo i company vam començar a posar trastos en aquestes vies i també anàvem amb una mà a cada ou per no tenir coneguts que ens portéssin per les parets...
Et diria més vies però no acabariem mai. Penso que per començar estan molt bé, tot i que a Vilanova ara hi fa molta calor.
Apa, doncs sort i ja diras el què!!!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar