El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Comissió Desequipament

Enviado por Rename 
Re: Comissió Desequipament
26-June-2008 10:13
Jordi, nen, tú estás loco. Lo tuyo es de psiquiátrico. Ya has ido al loquero contándole todas esas mamarrachadas? Ya le has contado que te sientes, te crees y te consideras superior a los demás? Tu estás payá chabal. Mi consejo, no obstante, es que no vayas al loquero, porqué si vas no te dejará salir, nen.

Venga pués, serénense los demás que afortunadamente las rocas y las vías sobreviviran a individuos com ese.
Re: Comissió Desequipament
26-June-2008 21:36
La verge !!!!!!! Aquest payo va molt de wais, no??
Mira perla, no tinc cap corda teva ni ganes. Si ten falta alguna, m'ho dius i t'en deixaré una que és la primavera personificada, t'anirà de conya per despenya despenjar-te.
Tu tampoc em coneixes per tant estem igual. I millor serà que et quedis per aquí baix amb el teu Pedra a Pedra, per que t'aseguro que practicaré a posar ploms on no creuries mai que es poden posar. Tinc molta paciència però també se m'acaba. Tindré el mateix respecte que tens per aquestes vies que desvirtues i ja t'esseguro jo que tinc més temps que tu (passam una camiseta d'aquestes que dius que fas que amb tanta blancor m'anirà bé ara a l'estiu).

Una abraçada company. I acabo aquí el tema.
Re: Comissió Desequipament
27-June-2008 16:18
Queda clar que davant de senyors com vostè, Sr. Jordi Pazos, les roques i la història de l'escalada queden absolutament desprotegides. Se'n burla. Però realment, vostè, amb el seu Hilti, temps i diners, podria esborrar de la història la mateixa història. Vostè juga a ser Déu senyor Pazos.
Re: Comissió de Reequipament del Desequipament
28-June-2008 22:39
Comissió de Reequipament del Desequipament.
La tonica es aquesta, si no tenio res a fer, pues tocar el c...... als altres.......m'agraderia coneixer alguna cosa vostra pel be de la escalada.....gurus de montserrat ya en conec alguns pero de vosaltres mai na habia sentit parlar???, ( un si que el tinc clixat), entenc que quant veu neixer no existia la escalada y vosaltres la aveu creat, a vostra manera....y els demes som intrusos no!!!!!!!!!!!.........crec que sa de evolucionar segons el temps que es viu.......odiu als falsos puretos.....als inadaptaps...y tambe a los falsos amos de la montaña........ojo!!!! que viene el lobo!!!!!..si me lo pides por favor...quizas te pida permiso para equipar, desequipar o bailar una jota donde me plazca!!!!!!!!!!!, para mi el 30% que sube a montserrat con una cuerda al hombro sobra!!!!, no aporta nada salvo dejar el tufillo tipico del fumata........y no solo me jodeis mi, son muchos mas a los que jodeis y algun dia despertaran, y entonces si que solo habra dos caminos el del dialogo que no os convence o el de las ostias que convence a mas de uno!!!!.

Es vergonzoso la hipocrecia que envuelve la escalada y a los escaladores, esto es en realidad de tercer o quarto mundo, y un asco que a pesar de la mayoria opina igual se callan y dejan a 4 mandar........
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar