El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

A.G.Picazo a la Nord del Polleg. INf del Pedra

Posted by TRanki 
A.G.Picazo a la Nord del Polleg. INf del Pedra
June 22, 2005 03:56PM
Hola penya,

M'agradaria anar a fer aquesta via i apart de la ressenya no trobo referències d'ascencions on es comenti com està el tema.

La via la pinten com completament desequipada, també les reunions???

M'agradaria saber també si s'ha intentat fer-hi res en lliure.

He fet la Vargas i la patejada amb la feralla val la pena, espero que la AGP sigui encara millor.

Mersi per avançat
Hola,
la via és bonica de bastanta feina i pràcticament desequipada. Crec recordar que a les reunions no hi havia pràcticament res. Els artificials són de puntes de pitó i anar fent. Nosaltres la vàrem fer a l'hivern i ens va portar més d'un dia, ara a l'estiu anant a la idea suposo que es pot fer bé en el dia.
La roca és bona.

Apa, a disfrutar.
Re: A.G.Picazo a la Nord del Polleg. INf del Pedra
June 28, 2005 09:58AM
Moltes gracies,

Salut i a tibar
Anonymous User
Re: A.G.Picazo a la Nord del Polleg. INf del Pedra
June 30, 2005 09:29AM
La vaig probar tres cops: un a l'estiu en cordada, un altre a l'hivern en solitari, i poc després amb un colega (en aquest darrer intent vam acabar sortint per la via Estorach). Per fer en lliure sembla molt guapa. Nomès vaig arribat fins la primera "R" però el primer llarg es pot deixar una mica equipadet amb algún merlet i jo crec que surt. La resta flipes (de l'ambient i de lo xungo que deu ser). Si no tens qui t'asseguri m'apunto i a veure si encara està en peu lo de la Nord del Margalida...



Edited 1 time(s). Last edit at 05/11/2009 10:15PM by five.
Re: A.G.Picazo a la Nord del Polleg. INf del Pedra
June 30, 2005 11:50AM
Ferran,

Passa'm el teu telef. per mail i si no és aquest ( em sembla difícil), mirem de quedar, tant pel tema Picazo com pel tema Narayan...

Respete a la PIcazo aspiro a pujar-la, de moment, i mirar que hi ha, o si fos possible pujar en lliure per algun lloc del pany central.

Respece a la Narayan anem a mirar.
FRedolic
Re: A.G.Picazo a la Nord del Polleg. INf del Pedra
February 20, 2006 12:14PM
JORDI

T'he escrit un mail al teu correu personal per aclarir una mica més de info de la via PICAZO al POLLEGÓ INF, si no fos el mateix correu podries deixar -ne una latre o dirme com em puc posar en contacte siusplau?

Moooooooooooooooltes gracies

Salut
Acabada la repetició ( iniciada en hivern), al juny.

VAm tenir mal temps i fred així que l'hem anat pujant llarg a llarg...

Al.lucinant el Picazo!!!

Via de molt de curro (gairebé no hi ha res i ni tant sols les reunions...), el grau "apreta" una mica ( marca A2 i crec que deu ser un xic més), i l'escalada es orgàsmica ( roca excel.lent, ambient brutal, practicament tot artifo i molta feina).

El primer llarg és el més fàcil ( potser a1+ enlloc de A2), entra per una fissura en travessia gairebé horitzontal, d'anar fent.

El segon llarg té una sortida explossiva i un llarg tram a gantxos obligats ( a2 o A3). Ojo a la possibilitat del factor 2...noslatres vam preferir seguir assegurant des del terra i usar dissipadores en una reunió estranya dins del forat.

El tercer llarg és el més dur. Sortida explossiva fins un buril, i llarg tram a gantxos i ploms fins el següent ( A3 decididament...).

El quart llarg té molt de curro ( 35 mts), i alguns passos curiosos, fins i tot quelcom de lliure fácil però atlètic i ambiental. Vam substituir un plom de via que se'ns va desfer a les mans.

El cinquè llarg té una sortida perillosa i una llastra inmensa, semidesplomada i a friends exclusivament. Un cop a la R5 hi ha una breu sortida ( 5 o 8 mts) en que coinciudeix la via amb la FELIÇ ANIVERSARI. ËS L'ÜNICA SORTIDA, lògica i en lliure, i suposem que partint de la ressenya original, i amb el desconeixement de la via, en el llibre del Dalmau, apareixen dues possibilitats...ojo no us confongueu.

La sortida al cim és facil però no curta.

Salut i repetiu-la que val la pena...respecte a fer-la en lliure, exceptre dos trams llisos d'entrada i sortida a la R3, la resta `presenta possibilitats de molt de nivell ( i el curro de muntar-la i provar-la...!)

PD: Gracies al Maluta i al LLanos per assegurar-me! ( cielos leoncio, vaya susto mas grande...antes prefiero la muerrrrrte!)

TRanki
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login