El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Nova via al diable

Posted by gerber7 
Nova via al diable
October 27, 2006 12:56AM
Fa uns dies vam obrir amb el Willow una nova via a la roca del diable, es diu Correllengua té 120m, ABO- i tres llargs de 6a, 7a+, i 6b. Només vam utilitzar friends i tascons i a la paret només hi hem deixat un cordino de pont de roca al segon llarg. Molt d'ambient i pati.
Per repetir la via caldran un bon joc de tascons amb els números petits repetits, friends fins el camalot nº 2, una baga molt llarga i es recomana doble corda. Les dificultats son obligades ja que els passos més difícils no es poden protegir. El llarg clau és de pililla i amb unes seques al final.


Descripció del traçat: La via comença per una llastra vermella i descomposta que hi ha a l'esquerra del punt més baix de la paret. Segueix la llastra i, després a en diagonal a l'esquerra per unes plaques grises fins a un petit replà on es fa la primera reunió. Es continua en paral·lel per la dreta de la via excesso per un mur vertical i al final un pel desplomat on hi ha trams llisos de regletes però també trams amb alguns forats per ficar-hi peces. Aquesta tirada de 40m arriba fins a una sabina on es fa la segona reunió (penjada). Es flanqueja a continuació a l'esquerra creuant la via excesso per anar a buscar un petit repla a la base del fil de l'esperó. Després seguirem amunt primer per una llastra buida amagada a l'esquerra i, després per un diedre que es va obrint (difícil de protegir) fins arribar a la 3a reunió de l'Excesso. Després 2 llargs més per la via Excesso de 5+ i 4 fins al cim.

Re: Nova via al diable
October 31, 2006 09:42PM
aqui està la ressenya

El Correllengua és una festa que enguany celebra la seva 10a edició al principat (a València i a les Illes fa més anys que es celebra).
Perquè el dia que el català només estigui als llibres i als museus, serà massa tard per defensar-ne el seu us cotidià i el nostre dret a viure plenament en català. El destí de la nostra llengua està a les nostres mans...

Perquè ens agradi o no, els i les escaladores també vivim en aquest mon.


Salut, autodeterminació i abstenció activa!!



PD: L'abstenció passiva és com legitimar els "vencedors", penso


Re: Nova via al diable
October 31, 2006 10:55PM
Renoi!! M'heu pres la linea... més o menys la volia fer anar per on ho heu fet vosaltres, almenys la part inferior. Enhorabona, jo no ho hauria fet millor, ni de bon tros.

Qui no corre vola! M'hauré de posar les piles que ja m'han pres masses vies!

Salut i fins aviat.
Re: Nova via al diable
November 01, 2006 08:57PM
Deu n 'hi do kines vies ke obriu enhorabona. l'altre dia vaig volguer provar Natura Morta i no vaig passar del segon spit del segon llarg fent un bon tros de flanqueig,u vaig veure massa heavy per mi, deu n'hi do si u heu obert per baix en lliure, sa de tenir mestratge i grau bé bé.
La blaugrana tira molt menys. Salut i força al canutu.
Re: Nova via al diable
November 03, 2006 04:56PM
Hola totis's tu has obert la blaugrana? si tens una ressenya t'ho agrairia, em faria gràcia repetir-la. Surt 7c o algo aixi oi?
A la natura morta ja mo van dir que s'hi havia ficat algu, després dels segon spit a l'esquerra i amunt hi han forats que no es veuen des de baix on ficar-hi camalots. Fotali un altre pegue home.
Salut
Re: Nova via al diable
November 10, 2006 08:13PM
Bones Gerber, merci per la informació ja hi tornare a fotre-li un pegue, ja em vaig abituar una mica amb la roca i amb mes fred potser anirà millor la cosa, akell finde feia xafogor, mola ke s'obrin vies així, vigila no vingu en Maximo ja!ja!.Notinc la Ressenya feta de la blaugrana però al bar den cirera i ha la piada de quan la vem obrir, amb els graus. La via va just al costat de la Misión improbable ke em sembla ke je las fet per equivocacvió pensante ke era la intifada.O sigui el primer llarg de la intifada fins al sostre(meitat del llarg), en comptes d'anar a la esquerra després(intifada)vas recte fins a trobar un parabolt de la misión, després vas diagonal a la dreta a buscar un pilar petit i alla hi ha la role 2 spits(30 a 35m). D'allà comença la via, El segon llarg pilla un bombo,7a tot el lllarg menys el bombo ke és ae o 7c, el tercer 7a spectacular i al quart 7a+ un bombo al principi. Va paral.lela ala misión. Vinga Salut!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login