El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Ressenyes esportiva Montsant

Posted by Mohawk 
Ressenyes esportiva Montsant
March 24, 2005 05:28PM
Hola nois!!

He fet força vies clàssiques al Montsant (si, si , d'aquelles que no fa mai ni dèu...escaladei, supernova,....) i sempre em quedo envadalit amb les vies esportives que veïem per la zona.

Sabeu d'on puc traure les ressenyes de les vies esportives del Montsant?, tinc un manuscrit d'internet on surten les del grau de Barrots, però pujant i baixant de la ferrada de la Morera n'he vist moltes més, alguna publicació?, alguna revista on s'hagin publicat aquestes vies?

Moltes gràcies per la vostra informació!!!


PD: No vulgueu saber que porta el Kalamontse sota el Bonnie :P :P
Samarkanda
Re: Ressenyes esportiva Montsant
March 25, 2005 12:27AM
Hola, No se si son les mateixes, pero aquí van : [www.climbermania.com]

Una salutació
Samarkanda


Mohawk
Re: Ressenyes esportiva Montsant
March 25, 2005 04:20PM
Merci Samarkanda!

Les manuscrites són les que tenia però les del racó de missa...

Sort i a tibar-li!!!
Re: Ressenyes esportiva Montsant
March 30, 2005 07:33AM
Hola Mohawk, quant de temps!!
Les pots trobar al desnivel 213, com sempre bastant mal dibuixades i amb algún error, però força complertes. Si no el tens te les escanejo. Són totxos de luxe, rès a veure amb les guarrades d'en Ballart que tenim la manía de col.leccionar.
Ah, i per triomfar, corda de 70m i moltes exprèssss.
Mohawk
Re: Ressenyes esportiva Montsant
March 30, 2005 02:06PM
Hey Màquina!!

Gràcies per la info, ja estic en vies d'aconseguir el desnivel...ara estic en zona pre-operatoria per uns problemes a les orelles, però m'enrecordo perfectament que tenim una Harondo pendent, eh!!

Vinga, a seguir tibant-li!!!!
KALAMONTSE
Re: Ressenyes esportiva Montsant
April 02, 2005 06:10PM
que passa Jarpo!!! vigila amb el que escoltes que et desqüides in et quedes sord!!!
nen a climbermania.com em sembla recordar que tb hi havia alguna cosa del raco de misa però pensa que allà les vies tenen més de tres xapes i no s'acaben mai!!! apa que et milloris i a veure si ens veiem aviat i fem una prequitrobada
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login