El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

psicobloc a Sant pons (solsona)

Enviado por grotesck 
psicobloc a Sant pons (solsona)
29-June-2009 20:54
molt bones fa un temps k vam descubrir uns blocs gaireve a la cua del enbassament de sant pons ,gairebe totes les vies les tinc encadenades pero encara es podrien treure mes , i molaria poder donarli grau aixi ke si esteu interesats en coneixels per poder graduarlos una mica us deixo el meu mail i aixi poder parlar sobre el tema Grotesck@hotmail.com
[attachment 600 blocssantpons.JPG]
[attachment 601 blocssantpons2.JPG]


Re: psicobloc a Sant pons (solsona)
01-July-2009 19:39
els blocs aquestos fa com 5 anys q estan encadenats, amb aigua i/o matalas, al blog d l'edunz i pots trobar alguna foto crec. mes a la dreta d la foto i ha la proposta mes dificil, un lance mes mantel agonic, sobre el 7º fijo. tbe hi han alguns blocs dispersos per la vall. els q tu ensenyes estan tots en el 6º.


salut i sort.
Re: psicobloc a Sant pons (solsona)
08-July-2009 00:06
moltes gracies per la info esk jo els vaig descubrir l any pasat i comentan a la gent de per aki de solsona no savien kin grau rondaven ,,
Re: psicobloc a Sant pons (solsona)
09-July-2009 19:08
si kuan dius a la gent d solsona et referies al Lluis, Axel, Xuxe o qualsevol classikorro, dubto kn sapiguen la existencia. Potser l'edu o l'Ernest si deixen caure d tant en tant. Amb L'ignasi i la Mariona i haiam anat alguna vegada m sembla recordar.

si t'agrada el bloc al castell d llobera hi ha algun problema interessant i algun per resoldre encara, sobre arensia de 1º. Tbe e un tal.lus a Su alguna proposta moooolt interessant, per un local es clar.

salut i tapia, o bloc, o psico, o lo k sea per tal d tibar...
Re: psicobloc a Sant pons (solsona)
28-July-2009 21:25
no era l ivan , i el fill del chescu l eric i a l oscar tambe els hi havia comentat avere si savien algo mes sobre akestos bloca , per cert el castell de llobera ? on secau ; i aixo del tal.lus de su de ke va? es una paret? avere si em pases algo de info si no et fa res vinga salud gracies i a tibar

pd: no sabries kin grau te la via ke hi ha al mig de la curva anant al port del compte ( k puja una mica per una chorrera)
Re: psicobloc a Sant pons (solsona)
29-July-2009 08:31
uei, la via que comentes del port del comte és un 7b/+, oberta (o equipada, no se) per en Pere Vilarassau i el Guillem Amorós, si l'encadenes t'enduràs la via més difícil en lliure que hi ha cotada a la comarca
Re: psicobloc a Sant pons (solsona)
30-July-2009 18:51
crec q aki a caranorte havia piulat algo fa temps, po no se com buscafr-ho.

el castell d llobera es direccio biosca, a la dere. sota la torre en reuines hi ha una franja i algun bloc. mola matalas, no son expos po si alts, alguns tsunamis facils i d'altres amb sorpresa. a mi mu va ensenyar el Xuxe. s'aparca en una casa amb gossos esquerps i la vorjes. es veu la torre.

venint del miracle, Passat Su, despres de Z, i just on canvia el tipus d'asfalt, keda un tal.lus a l'esquerra, a sobre hi han dos blocs, una trave de romos guapissima, pura resistencia, i un desplom amb multiples variants.

a biosca hi ha una zoneta mes interessant, direccio Ponts, una pista a la dere.

amb aquesta calor poder al capvespre pots fer algo po no es gaire recomanable

ah, la via del pere d 7b es una xusta, amb tots els meus respectes i admiracions. aixo si, te alguna xorrereta, je,je.

salut
Re: psicobloc a Sant pons (solsona)
15-March-2010 11:57
Actualitzo aquest tema amb una linia de pedra prop de Su, on surten algunes línies, que vaig netejar fa un parell d'estius quan encara hi vivia. Un veí em va dir que es deia Rocamorta.
Si hi aneu emporteu-vos algo per desbrossar, segur que les bardissses han tornat a recuperar terreny.

Us deixo un cutremapa de com arribar-hi

Salut
Uri.
[attachment 764 Su.JPG]


Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar