El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Boulder en la zona sur de Montserrat

Enviado por woku 
woku
Boulder en la zona sur de Montserrat
01-September-2005 08:49
Coneixeu zones de bloc a Montserrat Sur? per fer bloc despres d´escalar per aprofitar el dia o per anar sol i entrenar
A Can Jorba, sota les mítiques vies Guakamayo, Sikadur, Arpia, es pot fer una travessia força dura, de punta a punta...

També se que per sobre la carretera de Collbató a Monistrol, hi ha uns quants blocs, però no tinc més informació sobre el tema....

Jo també hi estic interessat....a veure si algú aporta alguna cosa més....

Sort i a tibar-li!!
Conec una zona que està força bé: el Tossal rodó. No és ben bé Montserrat Sud, però val la pena una visita.

Per a més informació:
[www.kpujo.com]
Al costat del camping hi han uns Quans, el Marcel(camping staff) t'ho piara. A dal a san Benet hi han un tou, tens resenyes al refu.
willow
Re: Boulder en la zona sur de Montserrat
28-April-2006 19:56
PEr la zona de Sant Benet (ja se que no és al cantó sud), el Toni va obrir alguns blocs durant l'última època que va estar de guarda. Al refu hi tenen els croquis, demaneu-los educadament a les refugieres, que mosseguen! :-p
El grau pica, hi ha algunes recepcions una miqueta malparides, però val la pena una visiteta.
Apa salut!
Re: Boulder en la zona sur de Montserrat
05-November-2006 14:03
ei jo de montserrat no en se molt pero lultim kop ke i vai anar ,
(saveu per on kauen les escales ke pujen per el monestir?)
pos despres de les escales en la mateixa ruta (un cami evident) hi han uns kuants de blocs (no els em provat pero fan bona pinta)i despres hi ha una mika desportiva pero ja anan kap al restaurant avandonat mol aprop dels bloks akets.
ala si algu en sap mes de blocs ke u komuniki!
Re: Boulder en la zona sur de Montserrat
27-December-2006 16:28
Hay una zona en Montserrat sud, carretera de Collbató a Monistrol; bloques abiertos hace cuatro años, varios problemas muy interesantes, cuatro o cinco sectores. Me lo curré en su día pero a la gente no le mola reventarse en un metro cuadrado, que se le va a hacer!!! si deseas más info envíame un mail.
Re: Boulder en la zona sur de Montserrat
28-December-2006 11:43
ola jose.
pues a mi y a mis amigos si ke nos interessa!
me podrias dar info de los sectores resenyas i tal?
gracias!
Re: Boulder en la zona sur de Montserrat
28-December-2006 14:53
Hola

He sentit que en Salva Serrano i el S. marzo fan bloc per aquests sectors ( aprop de Monistrol). En Salva Serrano té dos plafons a BCN, suposo que si hi contacteu us poden passar info. Igualment a Monistrol hi habita una comunitat de trepes que si bé igual per internet no naveguen masa us poden donar info d'aquests blocs o de les zones esportives com la paret de la Cova de l'ös, Guilleumes, Calavera o altres ...

Properament en Luichy treu la guia d'esportiva de la Cara Nord.

Salute!
Re: Boulder en la zona sur de Montserrat
28-December-2006 19:43
Pásame tu mail y te envio la info.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar