El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

blocs a solsona?

Enviado por ramon 
ramon
blocs a solsona?
30-January-2006 17:56
hola lluis,
no et conec amb persona xò man parlat molt i molt b de tu. Ahir, xafardejant pels foros vaig llegir-ne un de teu en el q comentaves algo de practicar bulder al castell. Podries informar-me'n? estic vivin aprop del miracle i e obert alguns passos cap a Su, tot i que és molt poca cosa. A més tinc un petit plafó a casa per nar treient passets.

Espero resposta, SALUT HIA TIBAR!!!
Lluís Parcerisa
Re: blocs a solsona?
31-January-2006 23:31
Caram tu. Em faras posar vermell i tot.
El tema del Castellvell es que esta molt deixat, ja fa temps que jo no m'hi acosto i altra gent tampoc ho fa gaire. Ara han crescut herbes i argelagues i la cosa es de mal transitar. Però weno sempre queda per si algun dia em torno animar, últimament prefereixo anar repetint les vies que em falten de la comarca i, aquests passos que dius per Su m'agradaria que me'ls ensenyessis.
Els divendres a les 20.00h vaig al local del centre excursionista al Casal(el nº3), si vols passat per allí i en parlem (siguis puntual, que faig horari europeu jo, jejeje!).
Per qualsevol altra cosa... només cal que demanis.

Fins aviat.
ramon
Re: blocs a solsona?
03-February-2006 09:41
aquest divendres ho tinc xungo, es que també jo sóc d'un centre, CECB, i divendres hi ha reunió. Estudio a l'ECA i he de baixar al capD. la setmana k b taré x aki si puc paso.

Salut
Re: blocs a solsona?
22-February-2006 19:27
Yep!
jo vaig estar fotent-li a algun dels blocs del Castellvell, ja fa un temps, i n'hi algun de guapo, però en general la roca és bastant xunga. Fa molta cascarilla i és arenisca més aviar guarreta. Es possible que amb curro de raspallar, picar i raspallar quedi algun bloc decent.
L'altre dia vaig estar passejant pels volts de Biosca, a sobre d'aquell parc forestal que tenen, i vaig veure alguns blocs amb bona pinta, d'una arenisca més rollo cubells amb foradets. Per allà segur que buscant es troben coses, i només cal passar una mica el raspall i netejar els peus, però poca cosa més.
On també havia anat era per la carretera vella de Torà, i allà també hi ha marro.
Havia sentit alguna cosa de Su per la Mariona. A veure si quedem algun dia i m'ensenyes els teus blocs. Jo visc a Castellar de la Ribera, i podria quedar algun cap de setmana. Em dic Ignasi i el telèfon és el 619779333.
Apa, fins aviat.
Axel
Re: blocs a solsona?
23-February-2006 18:49
Epssss!
ja ve a ser com dius...je, je, n'hi ha uns quants de bons i molts més de xungos... però no comencem amb picats i coses lletges d'aquestes, eh...
Re: blocs a solsona?
27-February-2006 12:46
ei ignasi,la mariona b sovint per casa a tivar al plafó i sap on són. Algun dia kda amb ella i passeume a buscar k b d camí. hi han dos bolos guapos un petit amb una trav. romos guapisims i un amb algun projec. i varis d fets. per la ctra de freixanet i han sectors bruts pero guapissims.
Lluís Parcerisa
Re: blocs a solsona?
27-February-2006 14:40
Vinga vinga!!! Vejam si quedem tots un dia i li fotem, que cada dia hi ha més gent que escala per la comarca i jo no conec ni deu. Ho hem de planificar això, que us sembla?
ignasi
Re: blocs a solsona?
27-February-2006 16:58
Guay. De fet ens veiem el dissabte dia 11 a la calçotada, no? En principi vam dir que seria a casa el Dimas, a Odén. Ramon, suposo que ho sabies, si no parla amb la Mariona que et posarà al dia.
Re: blocs a solsona?
28-February-2006 12:53
divendres 10 (setmana k b), no faig res, si algu s'anima i voleu nar fer algo per aki ja sabeu. canalda, perles, coll de nargó, organya, su, st llorenç o malpas?
Dissabte espero poder venir.
Apa, salut
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar