El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Mohawk

Enviado por Escalada a Teià 
Mohawk
05-March-2006 23:03
Hola gent!!

Avui he estat de visita per les roques de Teià, les que descriu a la guia de Barcelona (Luichy & Buxó). He vist unes roques millor del que m'esperava.

Algú en sap alguna cosa?, Sobre la Roca Riera, hi han vies pel mega desplom?, hi ha algun problema si es reequipessin?

Vinga, gràcies per la info...si és que algú en té :P :P
TR
Re: Mohawk
06-March-2006 15:36
Ei Mohawk..què tal el lloc? perquè no el descrius una mica? Amb la gui del Luichy he anat a llocs una xic "poc afavorits" ( pic de l'àliga, per exemple)...va del pal de Roques de Contravent???

Mersi per l'info

Tranki
Mohawk
Re: Mohawk
06-March-2006 16:06
Hola TR!!

És estrany que tu no hi hagis estat!!, je,je,je...A veure pot ser si que si totes les pedres estiguèssin juntes seria un Contravent (millor fins hi tot), però estan disperses...no més de 4 minuts d'una a l'altra, eh!

La Roca de la Cantera té bona pinta, planxa tumbada amb fissures sobre els 10 metres.

La Roca del Dinosauri té força vies, algunes de fins a 4 metres es podríen fer perfectament amb el crash. Hi ha una part desplonada on hi han força "lajillas" sikades...potser no és ètic però si no seria impossible...je,je,je...Hi ha un esperó, no se si equipat o no, d'uns 8 metres força desplomat i romo...

La Roca Riera és bastant gran, aquesta si que seria rollo contraven i té un costat que desploma força.


Per dins del bosc hi han dispersos uns quants blocs tipus Can Buquet.


Jo no vaig poder provar res perquè plovia, però el lloc sembla atractiu, almenys per unes visites prop de casa...això si...burils amb o sense xapa però burils...


Com que se'm fa difícil descriure-ho, penjo fotos.

Hi ha força magnesi recent, o sigui que les roques s'utilitzen....si algú en sap algo....

Sort i a tibar-li!!


Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar