El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

PSICOBLOK A TORREDEMBARRA

Enviado por KALAMONTSE 
KALAMONTSE
PSICOBLOK A TORREDEMBARRA
19-July-2006 13:45
algú em podria dir si a torredembarra es pot fer psicoblok? m'han comentat que a prop del port hi ha una zona on escalar i fer una remulladeta. apa ja em direu (estic cansat d'anar a escalar i no veure ties fent top lees o com a mínim amb bikini...)
gràcies!!!
PGB
Re: PSICOBLOK A TORREDEMBARRA
20-July-2006 12:11
En aquesta web hi tens els croquis:

[amadorweb.iespana.es]

Salut!
TR
Re: PSICOBLOK A TORREDEMBARRA
20-July-2006 13:23
Hoal,

VAig anar a aquest lloc i la veritat és qe les vies eren una mena de cosa rara, a base de sikats i picats.

En quant a psicobloc, no està obert però hi havia possibilitats. No sé si hi havia la profunditat mínima per no fer-se mal..i ojo amb les "baumes" creades per les ones...en cas de caiguda, si et fots a dins i puja una ona rebentes contra el sostre si estàs flotant...
Mohawk
Re: PSICOBLOK A TORREDEMBARRA
20-July-2006 15:23
Kalamontse!!!

Si que estàs fort que ara vols anar a fer psicobloc patri!! Veig que t'has flipat amb els videos de l'Audi & Co. eh!!

A veure si ens veiem que tinc algunes ressenyes que passar-te, tu que ets un col·leccionista!!

A tibar-li artista!!
KALAMONTSE
Re: PSICOBLOK A TORREDEMBARRA
21-July-2006 12:14
ok bou!!! que va no estic gens fort, de fet el que volia era anar a un lloc on hi hagués roca i ties en bikini però només per mirar...
gracies per la info. TR si de cas faig quelcom em lligaré uns ploms a la cintura per anar directe al fons (millor morir ofegat que no estampar-se a la roca i ofegar-se després...)

aupa txuse ja no et dic res pq sempre diem qe ens veurem u mia quedem, apa records al prequi!!!

salut i autoaniquilació!!!
Re: PSICOBLOK A TORREDEMBARRA
23-July-2006 11:59
Bueno, si el que voleu es fer psicobloc a aquesta zona, jo fa temps que tinc mirada una zona espectacular (o alemenys mu sembla a mi), per a obrir psicobloc. Pero el meu baix grau, fa que no hagi obert res. Si us ve de gust, podem quedar uns quants de caranorte.com i anar junts amb los peus de gat a passar un dia de mar, sol i roca.

Pe si no ho coneixeu la zona es La cova de la platja del Torn (Hospitalet de l'Infant). Si pot arribar a peu, te una cala al costat. Paret de uns 30m, 3 metres de fondaria d'aigua, i una cova forsa maca. Surten vies a tuti plein. A mes, si aneu fluixo de forses, la nuclear de vandellos esta a eskasos km i deix anar unes radiacions que ni un redbull tu.

Lo que si me saps greu es que no hi ha paies en bikinis, ja que es una platja nudista.

Bueno, jo ja he fet la proposta, aixi que si algu vol vindre, kedem i anem plegats.

P.D. Facil acces en cotxe. P.D2: petita zona d'escalada al costat (illot del torn). P.D.3: Genial balma per fer boulder-tsunami sobre la roca de la platja. Inclus hi ha un parell de instalcions de rapel, per aventurarse en tsunami amb toperope. AVANT
Re: PSICOBLOK A TORREDEMBARRA
24-July-2006 13:32
Hola Gustav

Em molari atreure el cap er aquí on dus, o almenys obtenirt-ne un xic de info. Estic buscant algun lloc que no sigui mallorca ( tema pasta, temps, etc), de cara a provar de què va això.

3 mts de fons? Buf...no és massa...a GArraf ho vam provar ( sota la Falconeta), i no hi havia m´ñes de dos metres...per parar una caiguda de 4 o 5 mtes no hi ha problema..però a la que et passes de alt, si no entres de peu reps una patakada inmensa...aleshores calen almenys 5 mts ( o més) de fondària...

Igualment, però, si vols podem anar a fer-hi una mirada.

Ah..i encara que no s'escali també ( pel tema titis...).

Es broma! fes-me un post i si vols hi anem

Siauuuu
Re: PSICOBLOK A TORREDEMBARRA
25-July-2006 23:37
Us sembla be, la setmana que be? Dimarts? O El dissabe primer d'agost. Com vulgueu. Es quedar uns quants i anarho a probar. Jo vaig probar el boulder sobre la platja, rutes de fins a 10 metres, on pots improvisar, pero ai se te kaus, ja que hi ha sorra, que es toba, pero si caus mal, toremll a pendre pel sac. Bueno com vulgueu. De totes maneres jo he vist gent saltant de 30m, damunt la cova a l'aigua en aquella zona i res, pero bueno, ja veurem.
Re: PSICOBLOK A TORREDEMBARRA
02-August-2006 16:57
Be. El tema es anar a inspeccionar, i anar probant i obrint vies. jo no se massa com es fa, pero entre tots, uns dalt i els altres baix, i els altres a la paret, algu farem. Seria bo, que algu que tingues una zodiac, o quelcom per l'estil, inclus un kayak i una camera de fotos digital tambe vingues, per tal d'ajudar.

Expedició caranorte-madteam a obrir psicoboloc a l'hospitalet de l'infant. Us deixo el link de la platja del torn. El tema seri quedar dissabte a les 10 del mati, pels que veniu de mes amunt i mes vall, arribeu. El lloc de quedada el nou merendero-mirador que han instalat abans de començar la baixada. Deixo el meu mobil per a confirmar via sms (629722927) i el meu mail agusti@zonaff.com i el meu msn gustavgrau@hotmail.com Per als que vulgueu, que sapigeu que a mes a la zona es pot fer escalada i boulder. Grau facilissim IV i Vº a la mateixa platja.

[www.naturismo.org]
Al google earth trobareu la paltja entre l'hopsitalet i la central nuclear de vandelos. AVANT
Re: PSICOBLOK A TORREDEMBARRA
04-August-2006 10:27
Posupesto al sabado 12. Mismo sitio. Misma hora. AVANT
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar