El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

RESSENYES DE MALI

Posted by morfu 
RESSENYES DE MALI
November 09, 2006 08:59AM
Buenas Familia !

Com estan els ambients ultimament, amb tot això de Montrebei. El meu missatge es per demanar ajuda sobre el seguent tema: Algu sap on puc trobar croquis d'escalada de la Mà de Fàtima a Mali. He estat buscant una miqueta per la red i no hi ha manera de trobar gran cosa.

Vinga, res més
Vagi molt bé i a tibar-li fort !

Gràcies.
Re: RESSENYES DE MALI
November 09, 2006 11:04AM
Pel que fa a la Main, un desnivel de fa anys te un especial molt ben fet de l'Albert Castellet amb topos sobre fotos.
La web del escalador i guia català que viu allà és: [empresas.iddeo.es]
on pots contactar amb ell i t'explicarà de tot (si et vols moure una mica per allà et recomano els seu serveis pel tema logístic/transport)
i també hi ha info d'altres vies d'Hombori.
També recordo un parell d'articles d'obertures mes recents per part de catalans al vertex.

Sort
Re: RESSENYES DE MALI
November 10, 2006 09:49AM
Hola!

A part de l'article del Desnivel (número 150), tinc unes fotocòpies amb quasi totes les ressenyes que hi havia a l'època (1999). Una mica llarg per escanejar-ho, però si t'interessa t'ho puc passar (visc a prop de la Seu o t'ho puc enviar).

Per cert, a l'article del Desnivel hi ha un error en el nom de la via d'una ressenya (no recordo si era la BMW o la Spagetti al Dente).

Sort,

Albert
ana
Re: RESSENYES DE MALI
January 15, 2007 10:10AM
Ei! Enguany voldria anar a Mali. Si teniu ressenyes podeu passar-me-les?? Gràcies! Ana.
Re: RESSENYES DE MALI
January 15, 2007 12:13PM
Hola!

Si voleu les fotocòpies de les ressenyes que tinc poseu-vos en contacte amb mi: albert.castellet@gmail.com.

Sort,

Albert

Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login