El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Viatge a taghia

Posted by Matojero 
Viatge a taghia
October 05, 2006 11:42AM
Hola , bon dia a tothom.
Tn¡inc la intencio d'anar dues semanetes a l taghia per novembre. Si algu hem pot aconsellar sobre la millor logistica per anar-hi estaria agrait. Cotxe? I en aquest cas particular o llogat? Se que al taghia si arriba patejant...lavors on deixes el carro dos setmanes? En avio l'freta mes barata per aquestes dates l'he trobat a uns 280 euros tasses incloses. Surt a comte? i el tema taxis fins alla es fa in situ o ho reserves desdes aqui?
Als albergs o alberg... del poblet en cuestio s'ha de reserva?
ressenyes... hi ha algun llibre o web xula? ( jo tinc las del remi thivel).
Tema rasca com pot estar?
pffff....ja ho se, moltes preguntes....pero si algu hi ha estat i em vol comentar l'experiencia doncs millor.
Vinguuee!! gracies per endavant hi ha tibar!!!!
Re: Viatge a taghia
October 06, 2006 12:33PM
Bones matojero... hi hem estat fa 20 dies

de millors logistiques en tens 3:

la primera: aconseguir telefon d'algun taxista d'azilal o d'azohuia ahansal i conseguir que et vingui a buscar a marrakech per un bon preu.

la segona( més lògica si no tens contactes): bus fins azilal desde marrakeck uns 4 euros per persona, en surten 3 al dia. tardaras unes 3 hores en arribar, d'allí taxi a azohuia no et pot costar més de 30 euros per taxi PERO abans mira si nhi ha per compartir, que el preu pot sortir a 7 o 8 euros per persona si nhi ha.
de zahouia son 2 h i mitja a peu, si agafes una mula ves a la gite d'etape "amagar", bona gent no et poden cobrar mes de 10 euros per la mula. amb el tio de la gite coordina el taxi per la baixada i discuteix el preu. es dels tipos mes legals que hem conegut ( tot i sempre en treurà quelcom).

la tercera: cotxe propi fins a zahouia. la pista esta en perfecte estat. estan convertint la zona en parc natural i l'han arreglada molt. jo crec que en dos anys estara esfaltada desde la catedral fins a zaouia.

ressenyes en tens a les gites de taghia.
a la del said et demanara 150 dirhams, el preu de mitja pensio ES DE 80 dirhams, que no t'aixequi la camisa.

A taghia plou bastant
porta aquapur que el riu esta contaminadissim i tothom acaba amb cacones i vomitones.

si vols algun detall... no dubtis en preguntar.
Re: Viatge a taghia
October 06, 2006 12:37PM
Ah... el punt 1)

posa que sou 2...
2x 40 drhams ( bus fins azilal)+ 300 taxi= 380 dirhams aconseguint el millor preu possible. Pero segurament perdreu un dia.
El taxi si el corrdineu amb un taxista de zahouia o d'azilal, no haureu de pagar anada i retorn si ho negocies molt bé, i et pot sortir a 500-600 dirhams arribant en 5 hores. podrieu fer nit a zahoia a la gite amagar coordinar la mula i la tornada i mirar ressenyes que allí en tenen algunes i l'endemà sortir a primera hora i segur que ja escaleu encara que sigui alguna via curteta o esportiva.
Re: Viatge a taghia
October 06, 2006 01:11PM
Eiiii!! Merci pels consells. Si som més de dos possiblement anirem en cotxe desde aquí. El tema de deixar el cotxe per allà quasi dues setmanetes q tal? La gent ho feia? o tothom venia en avio i taxis?
Re: Viatge a taghia
October 09, 2006 08:53PM
Home... nosaltres molta gent no vam veure escalant...hi hem anat a unes epoques que potser no són les més turístiques i allò tampoc és todra.
Els que estaven alli havien vingut amb avió. Eren uns 12 yankees patrocinats per la casa north face.

zahouia es un poble tranquil, igualment bastant rural. Si deixeu el cotxe allí 15 dies procureu que estigui ben buit de coses per si de cas. la veritat és que fa de mal aconsellar perqué jo sóc de fiarme de la gent i et diria : deixa'l deixa'l... si després te'l trobes petat em sabria greu.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login