El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

El taladro más ligero

Posted by Faif 
Faif
El taladro más ligero
October 20, 2004 10:21PM
Existe algún taladro de baterías para equipar en pared de dos o tres kg?
En todo caso, si alguien conoce el taladro más ligero del mercado y lo ha probado que comente a ver qué tal va y cuál es...
Txavi
Re: El taladro más ligero
December 19, 2004 11:23AM

Yo creo que el más ligero és un juego de tascones, unos alien, y un par de ...
Re: El taladro más ligero
December 20, 2004 09:26PM
Ahí las dao Txavi, el taladro en este mundillo pa lo unico que se deberia usar es para colgar las fotos enmarcadas con el arnes lleno de cacharros.
Maribel
Re: El taladro más ligero
January 09, 2005 11:27AM
Chicos el taladro como todo es necesario en segun que situaciones y que deportes,por lo que deberian intentar que los hubiera cada vez mas ligeros y con mas autonomia.Porque si nos ponemos ecologistas quizas todos deberiamos dejar el monte a los animalitos.
jimi
Re: El taladro más ligero
August 02, 2005 02:02PM
Despues de utilizarlo, te sentiras mal... Busca informacion sobre la via del compresor en la cerro tower en la patagonia, i su historia, es un relato muy triste, xo forma parte de la historia de la esklada.

Otra cosa... si te compras un taladro no le metas ni un parabolt en Montserrat!!! a no ser ke al lado tenga un espit oxidado!! ;)
Lluís Parcerisa
Re: El taladro más ligero
August 02, 2005 06:49PM
Weno, a mi el tema del taladro també m'interesa. Però més que lleuger, trobo que és més important el percutor, que piqui fort, m'enteneu, així no s'ha de fer tanta força en apretar i pots apurar molt més l'expansió.

A tots aquets tant... radicals, m'agradaria veureus a Canalda amb els vostres tascons i els vostres aliens. Deixeu la piada al bar i no feu les vies de sempre, ja veureu com trobareu a faltar les expansions. Com han dit: hi ha llocs que és necessari i millor un parabolt que un espit, si més no a les reunions i als passos més difícils d'assegurar.

Doncs, això, quin té la millor relació percutor-lleugeresa?
albert. ganxets
Re: El taladro más ligero
August 03, 2005 02:21PM
hola lluis,
jo tinc un makita taladro percutor a 18 volts i bateries de 2,4 ampers (crec). Molt lleuger (menys de 3 kg) i potent però de poca percusió, em costa molt quan la roca és dura.
En canvi havia provat un makita martillo percutor, més pesat, menys potent però molt més ràpid foradant, amb una percusió excel.lent (el d'en Teixi).
Tens tota la raó amb el tema de la percusió, clau pel rendiment del taladro.

salut i sort
Lluís Parcerisa
Re: El taladro más ligero
August 03, 2005 06:32PM
Un dels meus mestres, m'en deixa un de mooooolt vell, diria jo dels primers que van sortir amb bateria i de marca desconeguda, i té un bon percutor però les bateries no aguantes res (suposo de lo velles que són) i de seguida s'acaba el tema. A la feina en van deixar un Bosch, i té molta potència de gir, aguanta bastant però no pica gens i llavors t'hi has d'apalancar molt fort per fer el forat. Quan estas a la reunió cap problema, però si ho has de fer al mig d'un llarg, estirant el braç cap amunt, és cansadíssim fer el forat. Vaig anar a una ferreteria i vaig demanar al dependent un taladro amb bateries però amb un bon percutor, i em va contestar que no estaven pensats els taladros amb bateries per tenir un bon percutor. Però jo no m'ho crec, i per això demano consell.
En resum: Bosch cagada i Makita també, i això que és una de les millors marques, joeeer esta pelut el tema.
Quin tenia en Teixi (al cel sigui)? .....I Luichyyyyyyyy tu que en poses tans de parabolts, quin fas servir?
un
Re: El taladro más ligero
August 04, 2005 07:33PM
Kress 240 PHA. Pesa com la Makita i te la mateixa autonomia que la Hilti, una flipada, res a veure amb quansevol altre.
El que vulgui que investigui.
deltibero
Re: El taladro más ligero
August 10, 2005 12:24PM
'Txavi' escribió:
-------------------------------------------------------
> > Yo creo que el más ligero és un juego de
> tascones, unos alien, y un par de ...
-------------------------------------------------------

estaria el nivel de la escalada deportiva rondando el 10º si no hubiese sido gracias al taladro? pregunta tonta.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login