El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Alien Vs Wild Country

Posted by Xevi 
Xevi
Alien Vs Wild Country
January 19, 2004 11:47PM
Voldia que em donguessiu la opinió de quin micro us agrada més, tinc el dubte alhora de comprar-los. Cal tenir en compte que ara el tema alien és molt difícil de trobar.
Piju
Re: Alien Vs Wild Country
January 19, 2004 11:47PM
Els aliens són insubstituïbles en calcari. Buscal's com sigui. Barrabés hem va dir que els aniràn tenint, però amb contagotes o si no per inetrnet en botigues yankee's. Si no els troves, ara hi ha l'opció de comprar-te un joc amb els nous aliens asimétrics (una leva de cada nº). Segur que també van bé, tot es acostumar-s'hi.
Albert
Re: Alien Vs Wild Country
January 19, 2004 11:47PM
Un lloc on es poden trobar Aliens és a Andorra, almenys jo en vaig trobar fa un any. I en tenen un bon arsenal, et fa caure la bava. Suposo que el preu és una mica més assequible que aquí.
Aspargatojet
Re: Alien Vs Wild Country
January 19, 2004 11:48PM
Jo tinc aliens i els nous wild country zero. Els aliens micro (blau i negre), van molt bé i aguanten caigudes mitjanes, en contra de la creença popular que diu que no aguanten res. Ho dic per experiència, doncs un colega meu va volar sobre un alien blau (¡meu!) uns 4 o 5 metres i sortosament va aguantar. Va ser a Montrebei i la reunió era de pitons bastants dubtosos. Des d'aquí gràcies als que fabriquen els alien. Però després de la caiguda el friend literalment es va quedar clavat a la roca.
Resumint, son friends fiables, això sí, els has de ficar ben apretat sino poden saltar al expansionar-se. També son més pesats que els Wild Country i menys flexibles.
Els Wild Country que tinc no son comparables a l'alien perque son més petits. Els altres tamanys suposo que seran similars a l'alien però més flexibels i lleugers. No els he probat en caiguda, i espero que mai arribi el moment doncs no es veuen gaire resistents (son molt petits i tenen poc recorregut d'expansió).
Jo m'els vaig comprar per poguer reforçar reunions sense haber de clavar, per solucionar passos o per fer artifo i nomès els porto en terreny granític (nomès van bé en fisures perfectes).
El WC zero verd que tinc se li va petar al meu company mentre intentava treure'l però crec que va ser més problema de força bruta que de fragilitat del friend.
En tot cas el comportament de WC va ser impecable doncs m'el van canviar.
Jo crec que els dos son bons friends. Alien, clàssic i robust. WC, lleuger, flexible i modern.
Lluis Parcerisa
Re: Alien Vs Wild Country
January 19, 2004 11:48PM
Caram, caram amb els micros.
Bé, jo no en tinc de microfriends, però suposo que tb hauré de claudicar i comprar-me'n algun. Però, m'agradaria saber si vosaltres teniu tot el joc o no, dit d'una altra manera, més o menys, quins són els dos o tres que poseu més. Valen una pasta i jo no en tinc de cales, i si aném portant cada vegada més ferros segur que al final no pujarem. Doncs això, ajudeu-me a fer la carta als reis que ja venen.
Salut.
Albert
Re: Alien Vs Wild Country
January 19, 2004 11:48PM
Sí, els aliens valen una pasta, aquest és el principal inconvenient que tenen. Però sempre pots enganyar els companys de cordada perquè en comprin algun i així entre els dos (o tres) en podeu fer un petit joc.
En quan als números que es posen més, jo diria que el groc, el verd i el vermell. El blau no el poso habitualment, però et treu d'un apuro.
I amb això del pes, a algunes vies on no cal pitonar gaire els microfriends et poden ajudar a passar sense els martells i els pitons. Així acabes portant menys pes.
Espero que els reis siguin generosos.
yo tengo un Zero . de W.C. y las levas se vambolen para todos lados.. y no da seguridad (psicologica alguna ) en cambio mis aliens .... son una perfeccion ... yo no dudaria entre que elegir aunque os aliens son un poquito mas caros mercen la pena ..
Aspargatojet
Re: Alien Vs Wild Country
May 02, 2005 12:54PM
Después de un año de utilización he aquí las conclusiones sobre los zero de la casa "Wild Country":

- La Dynema es una kk. De esa que se despelucha igual que la de "Fixe" o "Faders". En este aspecto un suspenso.

- El gris equivale casi al alien negro, si no me equivoco. Por eso si tenemos que decidir pues yo pillaría el "Alien" que parece más potente y duradero, pero si podemos permitirnos el lujo pues yo compraría los dos porque el gris es un pelín más pequeño y así tenemos más rangos. Lo que si que no me compraría serían los tamaños superiores (amarillo, etc).

- El verde de la "Wild Country" no es comparable al "Alien" negro ni a ningún otro friend que yo conozca por lo pequeño que es. Por eso no tiene sustituto, competidor, alternativa. Como es el único pues es lo que hay y a mi me mola. Eso sí, hay que mimarlo y ponerlo sólo en fisuras perfectas y cuando lo pones muchas veces te "salva el pellejo". Yo diría que es un friend psicológico, de progresión o de refuerzo, otro recurso más para los que les mola escalar sin dejar rastro...

¡Buenas escaladas!

Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login