El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Aliens vs Camalot C3

Posted by manaslu 
manaslu
Aliens vs Camalot C3
June 16, 2006 12:33PM
Estic mirant de comprar-me un joc de micros... i tinc els meus dubtes entres quin és el model més adient...

Ja sé que depen del tipo de rutes s´hi escau millor un microfriend o un altre. Però posem per cas que parlem de ubicar-los en petits forats tipus Montserrat o Vilanova... i també en fisuretes horitzontals tipus Montrebei o Vilanova...

Quin hem recomanarieu? Aliens? Algú ha provat els Camalot C3?? Acaben d´entrar al mercat català després de varis anys triumfant al yankee. Es veuen de puta mare (3 leves compactes, més protegits que els Aliens, gran flexibilitat monocable). Que tal els Wild Country Zero?

Moltes gràcies!!
Five
Re: Aliens vs Camalot C3
June 16, 2006 01:56PM
Crec que els Wild Country Zero són els més lleugers de tots i jo diria que del mercat (com a mínim del seu tipus, és a dir, de 4 leves). Són super flexibles però potser són els més fràgils dels tres (encara que això pot ser relatiu pq nomès he provat els supermicros i els C3 no els he provat).
Dels aliens et puc dir que són una garantia de compra, són mítics, molt flexibles i funcionen molt bé.
manaslu
Re: Aliens vs Camalot C3
June 16, 2006 02:30PM
També pensava comprar alguns C4 (els Camalot). Algú ha comprat via internet a EUA directament?? Els preus són molt més atractius!! Rollo 30% més barat que aquí.

Diunen que els C3 estan més ben protegits al treballar en horitzontal que no pas els Alien. Com ho veieu?

I gràcies per les recomanacions.
willow
Re: Aliens vs Camalot C3
June 16, 2006 04:00PM
Bones!

Suposo que quan dius els C3 de Camalot son els petits, oi?

Jo els he fet servir i el 0.2 i el 0.1 no m'agraden, son molt rígids pel meu gust. Fent-los treballar en horitzontal és possible que et carreguis el plàstic que els fa ser més rígids i quedin malmesos. Ja ens ho explicaràs.

Salut i autodeterminació!
el cavaller
Re: Aliens vs Camalot C3
June 16, 2006 04:11PM
els c3 son els nous camalots petits, no tenen res a vere amb els antics camalots 0.2 i 0.1 ... son molt mes flexibles i tenen 3 leves.
salut i que sant camalot us protegeixi!
manaslu
Re: Aliens vs Camalot C3
June 16, 2006 04:47PM

Això mateix, són nous i just fa 2 setmanes estan al mertcat català. Semblen ben parits. A veure que tal funcionen...
Five
Re: Aliens vs Camalot C3
June 17, 2006 12:47PM
Aquí tens una bona foto dels C3:



I un article en anglés que sembla interessant i que haurem de mirar amb la calma:

[register.rockclimbing.com]



Edited 1 time(s). Last edit at 05/11/2009 09:49PM by five.
Re: Aliens vs Camalot C3
June 17, 2006 08:33PM
Willow, no diguis mentides!!! Vols que t'ensenyi a escalar??
Ens veiem Putulot!
KALAMONTSE
Re: Aliens vs Camalot C3
June 19, 2006 12:33PM
tot i que no els he provat la meva opinió es:

els c-3 pel que veig no son monocables i en conseqüència com passa amb tots els friends de dos cables, quan treballen en forats verticals o de forma diagonal un dels cables sempre fa més palanca que l'altre. això no passa en fisures horitzontals on crec que funcionen molt be.

per altre banda el fet que tinguin dos leves tampoc em mola gaire i menys tractant-se de números tant petits ja que en cas que una de les leves no que di ben encastada o la roca es fracturi, només tindrem dues leves treballant. per altre banda l'aventatge de les tres leves és que el fa més compacte.

penso el que he pensat sempre, son friends que a les fisures que tenen els yankis segur que fuuncionen de conya però: quin friend no treballa be en fisures perfectes???

mides petites alliens (encara que siguin uns hippies i costin molt de trobar) i mides més grans camalots, més sólids i de doble eix.

aupa kamalotfuking!!!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login