El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

empotradors de cap triangular?

Posted by jaumebc 
empotradors de cap triangular?
February 14, 2008 02:15PM
bones,

he vist un joc d'empotradors que el cap és triangular enlloc del típic tascó de quatre cares més o menys encorbat.

algú sap dir-me si treballen de la mateixa manera, si estan pensats per algun tipus de roca concreta, si en calcari funcionen igual que els altres...

(ja sé que no és un tema gaire polèmic, però si algú perd uns minuts aclarint-me les idees... li estaré agraït)
Re: empotradors de cap triangular?
February 14, 2008 10:16PM
suposo que et refereixes als Tricams...però no t'hi puc ajudar, no n'he fet servir encara..

bona sort!
Re: empotradors de cap triangular?
February 15, 2008 04:41PM
Si jo tinc diferents nº però encare no he pogut aconseguir tot el joc.Els petits son fantastics per a forats en el conglomerat de Montserrat.i els grans per a las fisuras on ja no arriban els camalots. Ja que els tricams es poden sopbreposar l'un sobre l'altre, en les mides grans.Son adecuats i excelents per a fisures horitzontals i forats a la calcarea.Treballen amb la expansió que el hi provoca el gir quan s'els hi posa pes.Una maravella, tan infravalorada, que quasi no els troves enlloc.Ara han començat a fabricar uns molt micros.Als EEUU s'utilitzan bastant, fins hi tot en fisures superregulars.Si troveu alguna tenda que s'en trovin m'ho feu saber.


Salut companys
Re: empotradors de cap triangular?
February 15, 2008 06:25PM
bones bous,

no se si ajudaré o encara liaré més la troca, xo si no tinc entès malament, els tricamps són les potes de cabra (funciones per palanca, amb una base "regular" i una part en punxa, com la peülla d'una cabra, que al traccionar cap avall, la base aguanta i la punxa es "clava" a la roca< i queda falcadda), utilitzades en forats q obren i on els friends normals relliscarien, el q demana el comapny són uns microtascons on el cap és igual per totes bandes, però no recordo el nom tècnic. solen ser cap de coure o bronze, en talles petites i micros, molt útils en petites fisures i llastres expanding.

salut i tàpia
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login