El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Chamonix al febrer

Posted by Pau 
Pau
Chamonix al febrer
February 08, 2005 08:09PM
...ens anem sobre el dia 15 a Chamonix...si algú s'apunta per repartir gastos...nosaltres anem amb bus, així que si poseu cotxe..je,je,je..bueno, el cas és estar uns 8 o 9 dies per Argentiere i per l'agulle du Midi...Salut! Pau
Re: Chamonix al febrer
February 14, 2005 10:51AM
Hey! que esperava que em diguesis alguna cossa. Jo també planeixo pirar a Chamonix. Demà em dira algo en Bermudez, però potser piro amb tu. A veure si contactem paio. El meu telèfon 679677829.
Re: Chamonix al febrer
February 14, 2005 01:39PM
'Pau' escribió:
-------------------------------------------------------
> ...ens anem sobre el dia 15 a Chamonix...si algú
> s'apunta per repartir gastos...nosaltres anem amb
> bus, així que si poseu cotxe..je,je,je..bueno, el
> cas és estar uns 8 o 9 dies per Argentiere i per
> l'agulle du Midi...Salut! Pau
-------------------------------------------------------

Jo tambe vaig a Chamonix per les mateixes dates i amb cotxe, de moment vaig sol i no em fa res que s´apunti algu.Ets el pau amic del Pep Climent? (soc el seu germa)Feu un truc rapid perque piro.

937213306
Re: Chamonix al febrer
February 14, 2005 03:59PM
Hola,
em sembla que no. Aquest Pau no es el mateix que jo (tot i que també em digui Pau). Això va per tu, Jordi, i tu, pollito (per cert, saluts als dos i al Pep, que fa moltíssim que no us veig). Je je, tot un conjunt de coincidències (dos Paus i dos Jordis).

Apa, que vagi molt bé per Chamonix, ja explicareu.
anem cap a chamonix, nen!
February 15, 2005 09:58AM
Hey, no se si ens coneixem. Però el que si que se és que tant tu com jo tenim plans comuns, a veure si ens possem en contacte i podem parir alguna cossa interessant. Ara la meteo no és gaire alentadora per allà dalt... Truca´m al 679677829.
pollito
Re: Chamonix al febrer
February 15, 2005 09:59AM
Hey, Getillo... Ets el Pau que viu amb el Benet?
Re: Chamonix al febrer
February 15, 2005 03:59PM
Que si home, que sí, aunque ultimament no escalo tant perqué estic liadillo amb altres cosetes (jejeje).
anibal
Re: Chamonix al febrer
February 17, 2005 03:15PM
bueno, pero cuando os vais a chamonix? q pensais hacer? yo tengo coche e igual me apunto
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login