El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Dejà Vú al caputxí

Posted by gerber 
gerber
Dejà Vú al caputxí
June 04, 2004 08:54PM
Fa dos setmantes vam fer aquesta via amb el Wilow, és una ruta genial a + de 2.500m amb granit de puta mare i fissures per flipar, té 105m repartits amb 4 llargs de 6c+, 7a+, 7a i 7b, i va poder sortir a vista. Esta equipada des de dalt amb parabolts tot i que es pot protegir perfectament. Destacar la bellesa del 2n i 3r llarg amb una babaresa de casi 50m inhumà! Les xapes allunyen en algun tram (+fàcil) i la via està preparada per rapelar. Rollo agulla du Midi. Aproximació 2h i mitja des del parquing de sant maurici, i trobem un vivac de puta mara sota una gran llosa a mitja hora de peu de via. Quan la vam fer hi havia molta neu encara durant l'aproximació, però la via 100% seca.
Del tot recomenable.
Joan V.
Re: Dejà Vú al caputxí
June 07, 2004 10:50PM


Buenas,

saps on es poden aconseguir ressenyes d'aquest indret a internet. Rodolí XDDD.

Gracies
gerber
Re: Dejà Vú al caputxí
June 08, 2004 06:48PM
No ho sé, ja he buscat xò no he trobat res, jo la ressenya d'akesta via la vaig veure a les pagines del final del desnivel, si vols te la passo x correu. També tinc alguna altre ressenya del sector, bassiero, montsenyor...
On segur q trobes informació és al refu d'amitges.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login