El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

¿Qué opinas de la nueva web?

Posted by foroman 
Re: ¿Qué opinas de la nueva web?
June 07, 2007 11:38PM
Hola!
Felicidades por el nuevo projecto, tiene muy buena pinta! Ya hacía un tiempo que esperabamos ansiosos las novedades.
Un saludo
Re: ¿Qué opinas de la nueva web?
June 09, 2007 11:19AM
Felicitats per la feina ben feta! aquesta és una molt bona web de monte!
Re: ¿Qué opinas de la nueva web?
June 11, 2007 01:14AM
Bravo forosman!.- más de tres o de cuatro teniamos ganas de ver el nuevo formato, Felicidades aunque todavia no he tenido tiempo de examinarlo todo a fondo.
Re: ¿Qué opinas de la nueva web?
June 13, 2007 01:00PM
No aconsegueixo accedir als croquis de les vies. Sempre que clico a croquis acabo a forum
Com ho de fer ?
Usuario anónimo
Re: ¿Qué opinas de la nueva web?
June 19, 2007 10:59AM
con ganas de que saliese a la luz, ,me parece que has acertado.
gracias por darnos luz en este cyber espacio....
Re: ¿Qué opinas de la nueva web?
June 19, 2007 02:00PM
Joan B Escribio:
-------------------------------------------------------
> No aconsegueixo accedir als croquis de les vies.
> Sempre que clico a croquis acabo a forum
> Com ho de fer ?

L'antic directori de ressenyes [www.caranorte.com] passarà a integrar-se als foros, concretament a la secció de croquis [www.caranorte.com]. Però això anirà poc a poc. De moment s'haurà d'anar mirnat les dues seccions.
Re: ¿Qué opinas de la nueva web?
June 29, 2007 05:17PM
Ei, Ferran!
Enhorabona pèr partida doble. Per actualitzar la web, i per la tasca de tècnic a que pel que sembla et dedicaràs. En quant a la feian, ànim que començar sempre és dur. I en quant a la web, encantat de tenir de nou caranorte actiu. Dues pegues:
-el que ja han comentat de les ressenyes (que com diu el Tranki ja està solucionat, i es pot accedir de nou). Per cert, les ressenyes es poden imprimir però no guardar a l´ordinador. No hi ha manera de baixar-les a l´ordinador (per exemple com les d´onaclimb)?
-jo prefereixo veure directament les últimes aportacions, perquè com entro al foro més o menys cada dia, ja ho tinc visualitzat, i no he d´anar de bloc en bloc. Però és una preferència personal.
De totes maneres, felicitats per engegar de nouy el tema!!!
Re: ¿Qué opinas de la nueva web?
June 30, 2007 08:13PM
> Per cert, les ressenyes es poden imprimir
> però no guardar a l´ordinador. No hi ha manera de
> baixar-les a l´ordinador (per exemple com les
> d´onaclimb)?

Si que pots, has de guardar la plana sencera. El que passa és que estan fetes en flash i aquest format no té un ús tan evident com les ressenyes fetes en gif o jpg. Això ho tinc en compte i a mesura que vagi traslladant les ressenyes al foro les aniré canviant.

> -jo prefereixo veure directament les últimes
> aportacions, perquè com entro al foro més o menys
> cada dia, ja ho tinc visualitzat, i no he d´anar
> de bloc en bloc. Però és una preferència
> personal.

No ho acabo d'entendre, a qué et refereixes? Ara pots veure els últims missatges publicats a tots els foros, gairebé com abans, sols que pots veure a més dels darrers 10 missatges també els darrers 50.

Per cert, tenim un compte pendent al Vignemale. A vuere si podem coïncidir!
Re: ¿Qué opinas de la nueva web?
July 01, 2007 12:30AM
Sí que és cert. Tant lo de que puc veure les últimes aportacions, com lo del Vignemale.
El problema amb lo segon, és que ara estic a Córdoba vivint. Per un costat guai perquè només faig que fer esportiva i estic pujant grau a marxes forçades (ja he fet alguns 7a's a vista, i els meus primers 7b (3 pegues) i 7b+ (4 pegues), cosa impensable currant allà a barna fa uns mesos). En això estic contentíssim. Però tàpia poquíssima, i aquest any volia rebentar-me a Montrebei. Queda pendent lo del Vignemale, o alguna altra tàpia. A veure quan disposo de temps i pasta per escapar-me de nou al nord.
De nou felicitats per la web i per el curro que comences. Des que he vist que torna a estar activa la web que em connecto de nou cada dia.
Apa, a cuidar-se si no ens veiem per les muntanyes, i petons a ta germana i el Gumer, que he de pujar a conèixer la teva neboda!!!
Re: ¿Qué opinas de la nueva web?
July 05, 2007 07:04PM
De moment molt bé, felicitats!
Mercès per aquest "curro" del que molts ens n'aprofitem.

Només un comentari (o suggerència): No entenc per què l'ordenació de zones d'escalada es fa epr països i no per massissos montanyosos. Per exemple, no entenc per que les vies d'escalada del Pirineu estan separades per "Espanya, Andorra i França" i no es troben totes dins de "Pirineus". Les fronteres són imposades pels poders dels estats, però per a mi les muntanyes no són fronteres sinó vies de connexió amb tot els alpinistes del món.

¿No seria millor ordenar les zones d'escalada per serralades naturals i no per la imposició dels poders polítics dels estats?

Gràcies per deixar-nos aquest espai d'opinió!!

Koki
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login