El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Errors a la Guia d'escalades la Ripolles.

Posted by Toni 
Errors a la Guia d'escalades la Ripolles.
January 15, 2007 10:43AM

Ja se que fer una guia d'escalada no es gens facil i que es mes dificil encare quan has d'anar preguntant a gent sobre les zones en les que l'autor no hi escala tant.

Per tant no es questió d'obrir cap polémica, tan frecuents en els foros, però voldría aclarir un parell d'errors respecte a l'equipament de dues vies que surten a la guia. No per la importancia que li dono al fet de que surti el meu nom a la guia, sino per que com que li he explicat a gent que les había equipat, ara no vull quedar com un mentider per culpa d'una guía.

Una es la 2º viatge a venus al sector de la Vena. 7a. Aquesta era una via d'artificial oberta per el Santi Sanz i un company. Que el Xavi Vives i jo varem equipar amb parabolts de ferreteria, encare no existian els actuals, i un grup electrogen que varem portar fins a peu de via, com sabeu no es podían posar espits en aquest tipus de roca. Va ser si no recordo malament la 1º via esportiva d'aquesta paret i va iniciar un nou cicle d'escalades a Mongrony.El Miquel Saborit la va reequipar fa uns anys amb químics despres de comentar.ho amb mi. El seu nom es 2º viatge a venus perque varem respectar el nom original de la via afegint nomes 2º.Algo que varem comentar en aquells temps amb el Santi,bon amic meu en aquells temps i un bon equipador d'esportiva despres.

L'altre es la Torna.la a pujar Sam a la Freixa 6c+. Aquesta via me la vaig picar amb l'espitador a ma posant spits del 10.El dia de fer la primera ho varem fer amb el Tom Lozano company i amic.Per tant es mes bonic que sortim els dos si conve.

Ja dic, cap problema, nomes fer l'aclariment, per no pasar per mentider, i animar.vos a continuar amb la vostra feina d'editar guias, molt utils per poguer seguir escalan per tota la geografía catalana.


Salut i a tibar.li Toni Soler

K.
Re: Errors a la Guia d'escalades la Ripolles.
January 15, 2007 11:34AM
Si vols, pots reenviar aquestes dades a www.onaclimb.com (tenen adreça de contacte). Allà mantenen un secció d'errades i actualitzaciones per a cada guía publicada on reflectiran tot això.

Veig que de fet ja tenen diverses correccions a aquesta nova guía:

[www.onaclimb.com]


Records



K.
[skalada.WORDPRESS.com]
Re: Errors a la Guia d'escalades la Ripolles.
January 23, 2007 09:16AM

Merci, K , no sabía que aixó que dius es podía fer,ja els hi he enviat un missatge,de moment no m'han contestat pas. Malgrat tot ja està fet l'aclariment.

Salut.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login