El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Anubis

Posted by bullarolas 
Anubis
May 06, 2011 10:48AM
Via molt xula! És com escalar clàssiques díficils d'agulles però en plè Serrat del Moro. Exposadeta però amb una roca impecable, de presa minúscula i peus taquicàrdics. Molt pocs burins i completament testimonials. No són col·locats en els passos xungos, si no on era fàcil aturar-se a posar-los. Moreno, Llop i Masip l'any 80.... no comments.

Repetida en solitari dimarts (sortint per la Matto Grosso). Vaig portar (i utilitzar!!!) joc camalots fins al 4 (fissura ampla primer llarg i darrers de la Matto Grosso), aliens, tricams petits, 2 universals curts, 1 V petita i alguna falqueta a joc.

L1: fissura i placa. 40 mts. 5+, 4+, 5+, 5 (3 burins i un parabolt via veïna). Reunió 3 burins i 1 parabolt del 10??
L2: plaques. 60 mts. 5+, 5, 5+, 6a, 4+ (4 burins i una reunió intermitja -burí i pont de roca) .... Per evitar sustos no vaig aturar-me a R2 i vaig tirar 60 metres fins a repisa còmode amb un pitó on es munta reunió (60 metres). Reunió a muntar amb pitons
L3: placa. 20 mts. 5, 5+, A0, 5+ (1 burí, 1 sense plaqueta) Reunió de 3 burins
L4: fil esperó. 60 mts. 5, 5+, 5, 4+ (3 burins i una reunió de 2 burins intermitja. Reunió en sabina.
L5: rampa i herba. 40 mts. a pèl de III. Reunió en sabina.
L6: placa i inici diedre Matto Grosso. 60 mts. 4, 4+, 5 (desequipat excepte 1 burí R intermitja Matto Grosso). Reunió en sabina.
L7: diedre-fissura ampla. 30 mts. 4+, 5 (desequipat, tot i un tricam que sse'm va resistir....) Reunió 2 burins i pont de roca.
L8: diedre descompost, sortida sostret hípermontserratina!!. 30 mts. 5+, A0, 6a, A0, 5, III (llarg equipat amb 4 burins, 1 parabolt del 10?? i un pitó). Reunió al cim de 2 parabolts i 2 burins.

Descens caminant i remuntant fins al cim de l'Aeri. La ressenya un dia d'aquests a bullarolas.blogspot.com...

Salut i cops de gas
Re: Anubis
May 07, 2011 09:18AM
La segona tirada solament te 2 burins amb xapa, puja mes a la dreta i entres a la R ( burí+pont de roca) per l'esquerra. La Toca't els Ous trepitja el ultim burí.
Si de la primer R surt recta es una variant o encigalada.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login