El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Casas chani

Posted by Marc Bertran 
Casas chani
May 04, 2005 09:19AM
Fa un temps vaig fer la Casas-Chani del Serrat del Moro (i poc despres va marxar el primer llarg) i ara m'agradaria repetir-la. Algú sap com està tot el tema, ha estat reequipat, que marca? Òn hi han reses, a part de dels llibres? Bé era només això si algú en sap algo ja m'ho dirà.

Gràcies



Edited 2 time(s). Last edit at 05/11/2009 11:07PM by five.
willow
Re: Casas chani
May 04, 2005 11:57AM
Ei, bones Marc, aquesta tardor la vam fer amb el Juani i es veu que ja hi havien passat el Ballart em sembla, i ho van repuntar d'espits. No ens va sortir del tot en lliure (encara hi havia bastanta terra), però vam fer els passos i em sembla que més difícil de 6c o 7a no serà i obligat v+ més o menys.
També crec recordar que el troç de l'esllavissada el vam fer amb dugues tirades i a la primera hi vam posar algun friend. Així que tranquil, que no està precari l'assuntu, tot i que fa impressió.

Salut!

Francis
Re: Casas chani
May 04, 2005 12:13PM
Corroborando y precisando: reconstruida hasta la R2 con parabolts por Armand Ballart y no sé quién más.
Al estilo clásico se hace bien:

L1 - Vº, 6a y al final V-
L2 - V+ al principio, un buen tramo de Ae (debe ser el 6c/7a que comenta Willow) y IV+ al final.

Buenas trepadas.
Marc Bertran
Re: Casas chani
May 04, 2005 04:10PM
Ostias, pos moltes gràcies a tots dos, a mes jo pensava que només havia caigut el primer llarg i que e aquell diere perfecte del segon havia quedat intacte però ja veig que algun canvi ha patit ja que quan el vaig fer no recordo que arribés a 6a, tot i que ja fa molt de temps. Altre cop moltes gàcies i atrepar que són dos dies.

Marc
manaslu
infos
May 05, 2005 03:30PM
Teniu les ressenyes de com ha quedat la cosa en una desnivel de finals del 2004.
Els dos 1ers llargs els ha reeinventat en Ballart. Però són força més durs pel que sembla.

És una llàstima, amb lo estètics que eren...

Sort!
Marc Betran
Casas chani
May 10, 2005 01:14PM
Era tan sols per dir que ratifico les informacions que vau donar tot i que els graus no els puc assegurar ja que no ho vaig provar, el que passa és que encara hi ha molta pols i encara hi han pedres sueltes, així que casc vital. Per aquells que els hi interessa només dir que val la pena repetir-la ja que els dos llargs són increiblement diferents i impressionants i en particular el primer és un llarg d'aquells que pateixes una mica perque hi ha molt bloc fracturat però d'altra banda és molt atractiu . Avis per navegants, perque no us passi el que ens va passar a nosaltres. Al segon llarg quan tens els peus a l'alçada del sostre que s'ha format, tens dos possiblitats, la primera és anar a buscar un parabolt que hi ha en una llastra rojenca que hi ha a l'esquerra i l'altre és tirar recte però el parabolt està lluny i jo que sóc alt hem vaig haver d'estirar força. No aneu per l'esquerra que no hi ha reunió, almenys nosaltres no la vam trobar, tireu amunt un parabolt més i aleshores se surt en lliure pas de IV i fer reunió a l'arbre.

Una última questió. Abans de l'ultim flanqueig, que et porta on es troba amb la Mas Brullet, hi ha una mica de confusió. Arribats a la reunió de l'arbre, despres del llarg de 6b/Ae estas sota un diedre que tira amunt i per allà vam anar tot i que, l'última part hem va semblar més de V grau (igual no) a part el diedre per dintre estava molt fet pols, hi havia molta crosta de pedres, per acabar-ho de rematar quan vaig arribar a dalt no hi havia cap reunió a la vista i vaig tenir que pillar un arbre que hi havia força lluny. Es que hem vaig equivocar de diedre? Per on ens vam ficar?

Gràcies per tot i a trepar que són dos dies!

Marc
Ferrans
Re: Casas chani
May 10, 2005 01:35PM
Fa ja uns quants anys que la vaig fer (3 o 4) però recordo que es sortia per un diedre descompuestillo (a mi em van caure unes quantes pedretes), i la reunió la vam muntar igualment en un arbre a la dreta de la xemeneia final, a uns 6-7 metres de l´inici de la mateixa.
Marc Bertran
Re: Casas chani
May 10, 2005 02:50PM
Doncs aleshores està clar que no parlem del mateix diedre ja que per on jo vaig sortir, a la dreta no hi havia cap arbre, això segur. Només a l'esquerra, que és el que jo vaig utilitzar, també a uns 4 o 5 metres. De fet a la reunió de baix d'aquest llarg si que es veia un diedre a la dreta, tot i que semblava molt picantón, però des de dalt al flanqueig semblava que desapareixia i esdevenia pura placa. No se...

Marc
Efe
Re: Casas chani
May 11, 2005 10:02AM
Fes un cop d'ull a la ressenya de la Casas-Chani que surt al directori de ressenyes de Caranorte. L'únic que els primers dos llargs no estàn actualitzats.



Edited 1 time(s). Last edit at 05/11/2009 11:08PM by five.
TRipu
Re: Casas chani
May 11, 2005 10:28AM
Eos Bertranako!!!

Flanquigs vers l'infinit?PLaques i diedres que desapareixen??? mmmmmmmmmmm! Em sembla que el globillo-Kogollo era guapo eh???

hahhah! Marc a veure que fem que ja fa dies que no mus veiem!!!

Apala, salut i vida.

Divendres amb Maluta toca frares raìd, no t'apuntaries???
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login