El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Casas chani

Posted by Marc Bertran 
kashi
Re: Casas chani
May 11, 2005 02:22PM
JAJAJAJjjJjJJJjjajajaj,

k primate !!

kom pots haver-te ekivokat, si hi vem anar l'any passat i la vam liar igual. A mes, es k es veia klar k no nava perlla el diedrillo de surtida està tot guarro i likenos...... deixa les drogas

engaaaaaaaa


TANG
Re: Casas chani
May 11, 2005 02:41PM
Pos si pertus la vaig liar i es que ara ho he vist a la rese, el diedre comença per allà però a la meitat va a l'esquerra però el vaig veure tan majo que vaig dir-me vinga pertus a munt, i mira, es va sortir però amb els braços més rascats que el juanfran. A més acabo de veure que també es pot sortir per un altre lloc que no és comú a la Brullet. Vaya tela!

Si Pasqui, hi ha massa yonkeo suelto, ja ho veus. Ja ens veurem al finde.

Tang
Maluta
Re: Casas chani
June 06, 2005 03:16PM
La vai fer ahir, a l'estil clàssic els primer llarg és un 6a una mica estrany i un pel polsos. El segon llarg comenca amb un Vsup un pel fi i despres s'agafa una ristre de bolts en algun punt un pel separats. Després sprtim a buscar una fisura que quan s'acaba te un pas finet de placa (Vsup) flanquegem per una repisa (ojo amb la vaca) i fen una r. Sortim un pel per la dere i asmunt per unes rampes facils IIIsup al final una mica trencadetes. Arribem sota el llarg més guapo de la via una fisura molt ample de Vsup a protegir, hi ha algun tac per friends grans no estaran de més, a dalt flanquegem amb algun pas fi amb uns burils força demacrats (Vsup/6a) i després flanquegem amb un knto inhuma V. Sortim de la R amb una fisura makisima al final t algun passet (Vsup), aleshores seguim un seguit de fisures obliques amb roca excel.lent ja més tombada IV sup/V cap a l'esquerra fins la r. El seguent llarg es un placa de reoca excel:lent però els burils estan força kaskats, jo no m vai atrevir en lliure però amb una mica més de valor deu ser guapissim en A0 sense probleme(6b/6b*)m en lliure, just després del flanqueig hi ha un buril i un clau molt vells al peu d'un diedre que puja recte amunt(V)'agafem i tirem, despres soretim a una "placa"trenkadeta(IV)gafem un altre diedre amb unes sabines de puta mare i on ens enttraran friends i taskonds a kaldo(V)rribarà un momen que el dxiedre es tanca molt i just abans hi ha una estaka a l'esqurerre, això marca on ens desviem i entrem en un jardi penjant fem r en alguna sabina, Anem a l'esquere fins una fisura (un buri a l'inivi ) uns passets(V/Vsup)i cim,femuna r a una sabina bona
Via preeciosa
Jordi Renom
Re: Casas chani
June 13, 2005 09:30AM
Hola Marc, la vam fer aquest dissabte i al llarg que parles jo vaig sortir amb un petit flanqueig cap a l'esquerra abans de fer un últim diedret al punt on hi havia una estaca de ferro(unic seguro) que semblava que indicava el camí cap als abres on vaig fer reunió i despres vam fer el flanqueig caminant cap a la dreta a buscar l'últim llarg de la Mas enlloc de sortir pel diedre just sobre...
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login