El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Imaginació Deforme

Posted by gerber7 
Imaginació Deforme
March 10, 2008 09:32PM
El divendres passat vaig repetir en solitàri aquesta via del Serrat del Moro però sortint per la Casas-Chani a partir de la R5 per evitar el tram d'artificial. Bona combinació que permet escalar en lliure tota la paret. Els graus serien 6a, 6b+, 6c, 6b, 7a+, 6a, 4 i 4. La via és molt interessant. Té passatges bastant variats i estètics, especialment el L2, totalment desequipat, l'aresta del L4 i el L5. Té algun espit als trams més complicats i la resta es protegeix prou bé, exceptuant la travessia del L3 (6c) que es fa bastant a pèl. Totes les reunions tenen dos espits menys la R1 que no té res. Per repetir-la sense sortir per l'A3 fara falta algun tascó, camalots fins el nº3, camalots C3 i algun friend estret. Roca variable. Al L5 s'ha de fer un "mantel" sobre un replanet d'argila trencada i, amb tot el pati!.
Re: Imaginació Deforme
March 11, 2008 09:10PM
Molt be nano... et vam poguer seguir amb prismatics desde el refu de Santa Cecilia (el Salva ens va senyalar la via) fins al tercer llarg i després ja vem marxar.No deixis mai de piar aquestes lolades.
nil
Re: Imaginació Deforme
May 22, 2017 11:21AM
Ja sé que ningú s'ho llegirà, però jo ho poso per si hi ha encara algú motivat a escalar aqueta joia avançada al seu temps.
Dissabte en Carlos i jo vam escalar la imaginació deforme. Ens va encantar i la sensació de realització que vam tenir en fer cim és realment impagable. M'agradaria matitzar que al llarg de A3 en Carlos només va posar dos pitons i els vam deixar, amb la qual cosa ara la via es pot escalar sense martell i sense tota la ferralla. només caldra un domini remarcable amb els ganxos i els estreps.
Lo demés va anar en lliure. Crec que el 7a+ i el 6b+ de dalt estan bastant regalats. I també crec que els primers 5 metres de la via estan invadits per una línia de xapes que va entre la imaginació i la mas-brullet. Per sort la imaginacio surt cap a lesperó i se'n lliura.
Al•lucinant com van obrir aqueta via l'any que la van obrir. A cada via de l'Alsina i l'Endika que repetim ens impressionem més de lo visionaris que eren i els collons que tenien.
Algun llarguet és 'pa mear i no echar gota'!!
Salut i alegria
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login