El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

croquis vias ibiza

Posted by adryana 
croquis vias ibiza
January 05, 2006 06:41AM
wenas! soy una xika de ibiza k sta empezando a scalar,y yebo uns dias buscando croquis d vias d ibiza pero no encuentro,si alguien m puede ayudar se lo agradeceria.besos
borinot
Re: croquis vias ibiza
January 05, 2006 11:19AM
hay un Escalar en el que hay un especial islas baleares donde podras encontrar info, un saludo y besos.
Roca Negra
Re: croquis vias ibiza
January 05, 2006 08:51PM
Hi ha un llibre titolat més o menys Escalada en las Baleares on dedica una part a Eivissa. També revista Desnivel números 94 i 171.
Pau
Re: croquis vias ibiza
January 06, 2006 08:10PM
..buenas!! jo vaig estar escalant una temporadeta per Eivïssa i teniu la hostia de roca....el Racó d'es Buda és fantàstic però el que més em va agradar va ser la zona d'aprop de holiwood...miraré de buscar-te les ressenyes que tinc i si em dones el mail te les envio...amés per fer deep water soloing ( psicoblog) és un lloc molt privilegiat!!! Apa Salut!
Re: croquis vias ibiza
March 22, 2006 11:42AM
hola, em dic Gabri (27 anys)i del 13 al 20 d'abril vaig a eivissa i m'agradaria poder escalar, si hi ha alguna persona que tingui croquis d'eivissa i me'ls pots enviar per mail li agraïria ja que desconec la zona...i si hi ha algú d'eivissa que per aquelles dates s'engresqui a mostrar-me alguna zona i escalar plegats doncs de puta mare...
salutacions!i bones escalades
el meu correu és el : gabrimago@hotmail.com
Re: croquis vias ibiza
March 23, 2006 02:14AM
Ep! tinc un amic argentí que viu a Eivissa i ha obert bastantes coses allà, aquí el seu mobil 616923783 Pipe
Re: croquis vias ibiza
April 19, 2006 08:37AM
me gustaria poder comseguir croqis de vias de varios largos de ibiza al igual que zonas que esten solitarias, es la primera vez que voy a la isla.
Re: croquis de ibiza
June 12, 2006 08:48PM
ei pau , aquestes vacanses m´en vaig a eivisa i m´agradaria escalar un poc , no podries pasrme eixos croquis , raimon20@hotmail.com , grasies
Vies Eivissa
June 28, 2006 10:46AM

Hola companys,


Em dic Monica i la setmana que vaig a Eivissa de vacances i m'agradaria escalar una mica.
Algu em podria donar informacio sobre less vies que hi han???
El meu email es: moni5494@hotmail.com




GRACIEs!!!!!
TR
Re: Vies Eivissa
June 28, 2006 12:30PM
Busca a "escuelas" en la pàgina de Desnivel. També hi ha un especial de l'ESCALAR on hi surten diverses zones (Buda, etc...).
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login